Ayrıldık gibi bir şey oldu şimdi rüyada gördüm, moralim bozuldu olmaz bundan değil mi?

4 yıllık bir ilişkim vardı. Evlenmek bilmedi, ilk zamanlar çok baglıydım ama yalnız yasadıgım halde bana hiç arka cıkmaması hep yabancı gibi olması zoruma gidiyordu. İyi hoştu gezme vs ama hayatımda yeri belirsiz bir durumdaydı. Evliliği sorunca da “noldu sana nerden çıktı bu, kavga etmeyelim” gibi şeyler diyodu. Seneye evlenmiş oluruz gibi yuvarlak cvplar veriyordu. Bana hiç erkek gibi agırlıgını koymuyorsun dedigimde “ben beceriksiz biriyim ilişki konusunda” diyip çözümsüz şekilde konusuyordu. Neyini başaramıyor anlamıyorum 36 yasındaki adam. (Ben de 30) Bir de beni kendi çevresinden kimseyle tanıstırmadı 4 yıl boyunca. Ben 3 yıl İstanbul'da yalnız yasadım calıstım. O Ankaradaydı. Hep İstanbul'a gelecek dige bekledim ama olmadı. En son ben Ankara 'ya geldim ofis degişikligi yaparak. Bu İstanbul'a tayin oldu zorunlu hizmet için. O son noktaydı yaptıgı. Neyim eksikti anlamadım. Para sorunu yoktu, ev aldım Ankara 'ya gelince. En son kuzenim aradı abim gibi. Ne füşünüyorsun tanısmıak isteriz diye. Biz bi konusalım dedi bu. Gerisi yok. Hep yogunum dedi kaçtı sonra konusmamaya badladı birdenbire ne o yazdı aradı ne ben.
Ayrıldık gibi bir şey oldu şimdi rüyada gördüm, moralim bozuldu olmaz bundan değil mi?
Cevapla