Sevdiğim adamın beni bu kadar üzmesine rağmen neden hayatını yaşıyor neden bedelini ödemiyor?

Allahın adaleti bu mu sevdiğim güvendiğim adam beni bu kadar üzdü incitti kırdı ve şu an hiç bir şey olmamış gibi karısıyla mutlu ve onunla hayatını yaşıyor yarın obur gün çocukları da olursa hiç şaşırmam. Ya herkesin bahsettiği Allahın adaleti buysa ben böyle adaletine kuseyim, artık Allahın adaletine inanmiyorum ben.

Sevdiğim adamın beni bu kadar üzmesine rağmen neden hayatını yaşıyor neden bedelini ödemiyor?
Cevapla