Herşeyi bilmek ne kadar doğru. Ya da geçmişe bakmadan veya merak etmeden sadece birlikte olduğunuz zamanlar mı en önemlisi

Herşeyi bilmek ne kadar doğru. Ya da geçmişe bakmadan veya merak etmeden sadece birlikte olduğunuz zamanlar mı en önemlisi

Geçmiş konulara takılırsanız bazı insanlar tartışma esnasında geçmişten vurabiliyor işte sen geçmişinde şunları yaşadın hala ders almadın mı gibisinden laflar ettiği zaman insanın beynine kan fışkırabiliyor. Geçmiş konularda tek önem verdiğim şey bir insan geçmişinde ne yaşadıysa üzerinde ne kadar travma kalmış ona bakarım. Çünkü bazı insanlar geçmişinde yaşadığı travmatik olayların etkisinde olup insanlara karşı önyargılı ve düşmanca davranışlar sergilemeye de neden olabiliyor yani psikolojik bozukluk.
aslında kimse bunu bilmek zorunda değil.. bunu bilip kaldıramayacak bir çok kişi var ama inadına sorup öğrenme çabaları içerisindeler.. ve sonrasında kıskançlık şeylerii.. aa akradaş senden öncesini neden kıskanırsın diye sormak lazım.. neyse mantıklı olan bizimle birlikte iken yaşadağımız ilişkiye odaklanmaktır..
Geçmiş geleceğin sigortası degil midir?
geçmiş geleceğin sigortasıdır. ama ne yazık ki kimse de gelip paşalar gibi "bak birader ben önceki ilişkimde bunları bunları yaşadım" demiyor. ne kızı ne de oğlanı. kızlardaki durum daha da vahim. öyle ki durum bazen "hava yağmurluydu şimşek sen gel benim a" diye başlayabiliyor. yazık la
geçmiş geçmişte kalmış aslında ama yaşanan kötü olayları zamanla anlatabilir oat diye tüm geçmişini dökmesin
Bu sefer de kafana yatmayan şeyler çıkarsa neden söylemedin olacak. Belki sana göre önemsizdir ona göre ciddi birsey
işte diyorum ya kötü şeyler olayları anlatsın ama her gününü anlatmasın yani bilirsin geçmişte kalmış ama bizi etkileyecek bir şey varsa ya da onu etkiliyorsa bilmem gerekiyor
Doğru söyledin. Zaten söylenecek soylenmeyecek seyi ayirt etmesi lazim
Cevap
17Cevap
Benim açımdan tamamen doğru bilinmesi gerekiyor.. ilişkinin bir evresinde birşeyler hortlarsa daha kötü hayal kırıklığı olur kişiye
Bilmek zorunda değil ama ben merak ettiği sürece anlatırdım tabi ki de.. yani geçmişim de olanları ama daha çok ana odaklanmak ve geleceğe bakmak daha doğru olur benim için. bende aynı şekil de sevgilimin geçmişini merak ederdim ama o anlatmadıkça da sorun etmezdim.. yani illa anlatmak zorunda değil
Anlattığım kadarını bilmesi yeterli bence geçmişi orada bırakmak ve sevgilin bile olsa her şeyi anlatmamak gerekiyor unutmayın bugün canım dediğiniz insan yarın canını yakmak için verdiğiniz her türlü kozu kullanmaya meyilli olacaktır. Özellikle bazı konular insanın kendine kalmalı ilişkiye faydadan çok zarar verecek şeyleri bilmese de olur..
Öyle bir noktaya gelinirse eğer, yalan atmaktansa dürüst olmak en doğrusu. Herkes kendine yakışanı yapar, eğer yaptıklarını doğru bulmuyorsan yapmayacaksın, dersini aldıysan gururla taşıyacaksın. Kimseyi kandırmaya gerek yok, kimsenin geçmişinden dolayı yargılamaya da gerek yok.
Geçmişte yapılanlar gelecekte yapılacak olanların bir nevi teminatı denilebilir oradan yola çıkarak o insan hakkında bir çıkarım da yapılabilir tabi ki kimse kimsenin hayatına dair o kadar dip köşe herşeyi bilmek zorunda değil vakti zamanı gelince öğrenilir
Söyleyip söylenmeyecek şeyleri zaten biliyordur herşeyi bilemeye gerek var mı ve ya yokmu bilmiyorum, öğrenildiğinde kıskançlık yapan takıntı yapan ve ya bunu en ufak bişeyde öne sürenler de var yok sayanlar da, geçmişi elbet te önemlidir verilen kararlar, yapılan seçimler, atılan adımlar hedefler, bunların hepsi geleceğe dair şeylerdir
Sormamak en iyisi uzun bir süre birliktelikte o insanı daha iyi tanıyabilirsin hem ne gerek var bu soru sorulduğu zaman insanların aklına sevişme geliyor sadece dürüst olalım.
sevgilimin geçmişte yaşadıkları yaptığı tercihler onu bağlar ben onun hayatında konuk oyuncuyum okey devam
Yok bir kadına her şey anlatılmaz. Erkekte her şeyi bilmeyecek. İlişkiye zarar verir.
Değil bence ya🙄 yaani şimdikk söylenmesi riskli olabilecek şeyler var.
Ailesel de olabilir
evet elbette
sevgililer arasında sır olmamalı
bu yüzden sevgili deniliyor zaten
evet bilmeli ve benimde bilmem gerekir. Ben zaten söylerim
Hayır, bilmek zorunda değil. İstersem anlatırım.
Bilmesi gereken şeyleri bilir. Ama en ince detaylara ya da çok özel durumlara kadar anlatmam.
Önemli şeyleri bilebilir de gidip ultra özel şeyleri soramaz.
Karşısına çıkmayacak bir durumsa ya da sormuyorsa gereksiz
sonra kendi kendine kurup duracaksa sormasın bence
Her şeyi bilmek istemem ama bilgi sahibi olmak isterim
Geçmişi çok takan ve kendim gibi birisini bulamama umutsuzluğu taşıdığım için son zamanlar alkol zina çapkınlık vb herşeye bulaştım en azından onun geçmişini takmam bu saatten sonra zaten düzgün kalsam düzgünü denk gelmeyecekti...
Hayır değil çok fazla kurcalarsa o iş yürümez
Yürümesi için mi sadece bu fedakarlık
Yinede gecmisle sekillendirir misin iliskini
Haklısın
Benim için değil. Şu zaman önemli
Hayır bilmek zorunda filan değil
Değil, izin verdiğim ölçütte tanıyabilir beni
Bilmek zorunda bende bilmek isterim.
Zorunda değil ve yanlış bence
Ben de bilmeliyim o da bilmeli
Bilmek isterse bilir gizleyeceğim bir şey yok
Sevgili adı üstünde herşeyi bilmesine gerek yok
O tuzaklı sorudur.
Evet aynı şekilde bende bilmek zorundayım
Benim için geçmişi çok önemli açıkcası
Her şeyi değil
Bilmek zorunda değil
Hayır
Hayır herçeyi bilmek zorunda değil
Geçmiş çok önemli
Benimkide sordu sonra kaldiramadi
Sormayin bence kaldiramiyosaniz
Hayır aşko gerek yok
Yok ki
zorunda değil
Evet
Zorunda değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?