• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Soğuk ve ciddi biri olmam sevgilimin olmamasına neden olur mu?

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
62
Yapay Zekaya Sor

Öyle hemen samimiyet kurabilen biri değilim. Bu yüzden mi sevgilim olmuyor sizce?

Soğuk ve ciddi biri olmam sevgilimin olmamasına neden olur mu?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
8 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • flawsome25
    flawsome25 Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.

    Ben kendi yaşıtlarım üzerinden şunu söyleyebilirim ki pek çok insan zaten aşkı istemiyor sadece istediklerinin giderilmesini istiyor. Her önüne gelenle samimi olan bir insana zaten güven olmaz. Ne kadar soğuksun bilemem hani ben de insanlarla çok muhatap olmazdım yakın dostlarım dışında çünkü diğerlerinin iyi amaçları olmadığını görebiliyordum. Ve o iyi amaçlı olmayan insanlar da benim için hep mesafeli ve soğuk derdi hatta egoist derlerdi. Sadece gerektiği kadarıyla muhatap olup her önüne gelene güvenmeyip samimi olmayan insanlara saygı duyulabilir.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bende senin gibiydim ciddi ve dikkatli ama yerine göre guleryuzlu. Bu sekilde cok tandigim insan oldu ve hep yanlis insanlar.. sonra 28imin sonlarina digru esimle tanistim, 29 de nisanlandik ve bu sene 30 olmadan evlendim. Esimde sessiz biri ben ondan daha konuskanim. Söylicegim o ki, sen sen ol senden baskasi yok bu dunyada. Senin nasibinde sen nerde olursan ol seni bulur fakat yerine göre gayret önemli. Hayatim tadini cikar sevgiler🌺

    1
    0 Yorumla
  • kusucamsimdi
    kusucamsimdi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayatım, güzelsen sevenin çok söyleyenin az olur. Çirkinsen sevenin az olur. Ama güzel olanın her zaman seveni olur bunu bilirim. Yani güzel olmak olmazsa olmaz.

    0
    0 Yorumla
  • Myystic
    Myystic Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 70%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Bence insanın ağır başlı olması, karşısındaki insanı etkileyebilmesi için tek başına bile yeterli sebep olabilir. Cıvık olmaktansa soğuk olsun daha iyi. Herkese karşı yüzü güller açan insan samimiyetsizdir bana göre zaten.

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

61

Cevap

19

Cevap

  • AşkıÖldürmek
    AşkıÖldürmek Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    +1 yıl

    Genelde erkekler kadınların kendini bu şekilde tutmasının arkasında ya bir ilişkileri olduğunu ya da kibirli olduklarını düşünüyorlar. Soğuk durmak bir yere kadar iyi ancak biraz güleç ılımlı olmak elbette şansı ikiye katlıyor

    3
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.

    Evet bence olabilir.. insanlar çünkü konuşmaya çekinirler

    2
    0 Yorumla
  • tyjudjjtjsjds
    tyjudjjtjsjds Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 453 cevap paylaştı.

    Bence alakası yok yukarıda komsumuz var hiç konuşmuyor üzerine alınma ama bildiğin soğuk nevare insan biraz güler yüzlü olur insanın yüzüne bakar hiç öyle değil ama eşi de tam tersi çok konuşkan samimi güler yüzlü biri karakter meselesi diyeceğim o yüzden sevgilim olmuyor diye düşünme ki doğru insan çıkmamış olabilir karşına her insan samimi olucak diye bir şey yok ama böylesi bence daha iyi yılışık yalansız samimiyetlerden daha iyidir içinden gelmiyorsa gelmesin ayrıca belki aşık olduğun biri çıkar ve onunla iletişim kurmak istersin

    1
    0 Yorumla
  • Nosad
    Nosad Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl

    Bende öyleyim erkeklere karşı ve bunu hiç istemiyorlar dedim ki evlenmeden asla şaka maka istemem ve güzel sözde. Herhalde adam deli falan oldugumu düşünüyor. Benim bu karakterime sabr gösterirse evlenincede evindeki bahari görür😇He sabr göstermeyense kendi kaybeder

    2
    0 Yorumla
  • HeartofFire
    HeartofFire Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı.

    Soğuk ve ciddi biriyim yapım böyle ama samimi olduğum insanlara da bir o kadar esprili ve samimi bir insanım. Karakterimi değiştirecek halim yok açıkçası kimse için.. Neysem o olarak yalnız kalmak, olmadığım biri gibi davranarak kalabalık olmaktan daha caziptir.

    2
    0 Yorumla
  • Hicranreis
    Hicranreis Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 92%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Hiç öyle düşünme. Bende öyleyim tanımadığım insan içerisinde pek gülmem samimiyet kurmam. Bende düşünürdüm bunu hep. Bir tane kız arkadaşım var, hiç güzel bir kız değil ama çok açık giyinen ve herkesle samimi olmaya çalışan birisi. Çoğu erkek bana değil de neden ona bakar diye düşünürdüm. Çünkü ben kendimi beğeniyorum, güzelim de. Sonra anladım ki erkekler fışırdak kız seviyormuş 😂 yani ciddi düşünmeyen erkeklerin beğenisi anladım ki ben değil de arkadaşımmış. Böyle düşün 😊

    1
    0 Yorumla
  • sebepsizea
    sebepsizea Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Soğuk ve ciddi biri olmak, sevgilinin olmamasına engel değil. Bence bu , istikrarlı bir ilişki olmasını sağlar.

    2
    0 Yorumla
  • Schokochino
    Schokochino Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Önemli olan, senin soğuk ve ciddiyetini aşabilen bir adam bulmak zaten.
    Bunları aşamayan adam senlik değildir.
    Çoğu kadınlar single iken daha çok maskülen olurlar kendilerini koruma amaçlı, fakat sana kendini güvende hissettiren biri gelirsen sen feminin era'na geçiş yaparsın.
    Bunu başarabilen bir adam bulmakta zor olduğundan dahaca sevgilin yoktur.
    Yani senin bir sorunun yok, piyasa kötü sadece kskskaksk

    1
    0 Yorumla
  • Sebine2003
    Sebine2003 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Bende soğuk, ciddi biriyim. Yürüşüm, kıyafetim olsun kısaca tomboy stilli giyiniyorum. Yani kısacası böyle en iyisi az olsun ama karakterli, sonuna kadar seven biri olsun.

    1
    0 Yorumla
  • Ellofi
    Ellofi Takip Et
    Xper 1 Yaş: 23
    +1 yıl

    Nasıl olursan ol hiç bir değişmeyecek, ben de soğuk ve ciddi biriyim kendimi çok değiştirdim samimi falan oldum sevdiğimi için ama inan ne yaparsan yap onlara güven olmaz yarı yolda bırakıp gidiyorlar sonra sen kalırsın çok ağlarsın, sevdiğin kişi nasıl olursan ol olduğun gibi sevecek öyle olmalı kesinlikle

    1
    0 Yorumla
  • Burcussssssssss
    Burcussssssssss Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Herkes zaten hemen öyle güvenip samimiyet kurmuyor ne kadar tanıma sürecine girsende güvensizlik oluyor o güven gelene kadar bu durum senin soğuk yapman ya da samimiyet kurmamanla alakalı değil ki karakterin böyledir illaki biriyle tanışıp zaman geçirince o samimiyet olur soğukluk olmaz bence.
    şahsi fikrim sadece söylemek istedim 😇

    1
    0 Yorumla
  • видэви
    видэви Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet bende de öyle ama aslında çok da eğlenceliyim dışarı öyleyim genelde hüüğğ benim niye sevgilim yokk

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Soğuk ve ciddi olmadım da noldu ilişkim var 2 yıldır sürekli sorun yaşıyorum vaktinde ciddiyetimi tepkimi yansitamadim diye yerine göre davranmak gerekiyor o ciddiyeti yeri gelince kullanıp yeri geldiğinde mutlu olabilmek

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Yahu bende soguk-eglenceli biriyim ama romantikligim konusunda odunum odun 😂 sevgilim dile geldi odunum diye seviyor fkfkfkd beceremiyorum. Sevgimi gösteriyorum yani gösterirkende komedi oluyorum vallahi billaha 😅

    1
    0 Yorumla
  • mkadak07
    mkadak07 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 85%
    +1 yıl

    hayır merak etme. her korun vardır bir topal alicisi sadece sabret elbet senden hoşlanan birisi çıkar.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Hayır olmaz insan çok sevince elinde olmadan tavırları değise biliyor. kaybetmemek için benim sevgilimde çok soğuk ciddi. Birisi onuda kendime benzettim zamanla

    1
    0 Yorumla
  • Sakaryalim
    Sakaryalim Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 38%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.

    Ciddiyet iyidir.
    Seviyeni düşürmemiş ve eğlenmek isteyen zırtapozlar yanaşmamış olur

    1
    0 Yorumla
  • infiniterelationship
    infiniterelationship Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 69%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Yani olmayabilir elbette anca sevgilin olmasını da güçlendirir.

    1
    0 Yorumla
  • bebişsu
    bebişsu Takip Et
    Xper 3 Yaş: 22
    +1 yıl

    Ah bende böyleyim önceden daha neşeliydim ama şu an fark ettim ki ilişki kurmaya çalıştığımda çok ciddiyim biraz soğuk davranıyorum bence çok etkiliyor çünkü bende karşımda cana yakın samimi biri olsun isterim bunu nasıl düzeltebiliriz acaba

    2
    0 Yorumla
  • nisanisa01
    nisanisa01 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21
    +1 yıl

    Bende senin gibiyim tanımadığım insanlara karşı soğuk ama yakın olduklarıma karşı çok samimiyim. Dışarıdan soğuk durduğum için adım atmaya çekiniyorlar. Ama kimse için karakterimi değiştirmem. Doğru insan elbet karşına çıkacak.

    1
    0 Yorumla
  • -Çiy-
    -Çiy- Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Dışardan insanların ilişki kurma konusunda terci edecekleri birisi olmamaya neden. Çokca duydum tecrübeye sabit.

    0
    0 Yorumla
  • nurdgci
    nurdgci Takip Et
    Xper 3 Yaş: 21
    +1 yıl

    Aslında kızlar öyle olmalı ağır başlı olmalı filan derker hep simid neden böyle oldu anlamıyorum ama kendiniz olun en iyisi illa sevgiliniz olucak diye bir şey de yok

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    olmaz tabikide içinde ne kadar nazik hanım hanımcık birisi olduğunu değiştirmez ki bu ki

    1
    0 Yorumla
  • cansudemirel
    cansudemirel Takip Et
    Xper 4 Yaş: 22
    +1 yıl

    Evet kesinlikle ondandir çünkü erkekler kendini rahat hissetiği eğlendiği kişi tercih ederler güzellikten sonra bu dedikleri gelir kesinlikle

    2
    0 Yorumla
  • KingNothing01
    KingNothing01 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı.

    Benim gibisin sende bende hemen samimiyet kuramıyorum

    0
    0 Yorumla
  • Birgunbelki9999
    Birgunbelki9999 Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    çok samimi olmak daha itici geliyor bana hem erkek de hem kız da. mesafe iyidir

    0
    0 Yorumla
  • loranor
    loranor Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23
    +1 yıl

    ya bilmiyorum ama fazla cıvık olunca da kimse yaklaşmıyo ortası olsa iyi olur çok ciddi de itici oluyor insan korkuyor

    1
    0 Yorumla
  • bilgesuu_
    bilgesuu_ Takip Et
    Xper 2 Yaş: 22
    +1 yıl

    Hayır alakası yok bazı erkekler dış güzelliğe bakıyor bazıları iç güzelliğe bakıyor o yüzden böyle şeylere fazla takılma

    1
    0 Yorumla
  • sağlıkçı_76
    sağlıkçı_76 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bence denge çok önemli sürekli soğukta olmazda öyle cıvık cıvıkta. Ve tanıdıkça insan enerji bulursa zaten böyle de kalmaz bence.

    1
    0 Yorumla
  • naz_gul001
    naz_gul001 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 22
    +1 yıl

    Yani seni seven her halinle sever illaki her gün gülmek eğlenceli dirmk zorunda değilsin kendini değiştirmeye çalışma olmak istediğin gibi ol

    1
    0 Yorumla
  • Ece_karakoyun
    Ece_karakoyun Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Aşkım evde kalırsan biz evde kalanlar grubu kurarız bişey olmaz boş ver erkekleri hajajajjaja

    2
    0 Yorumla
  • özgür1022
    özgür1022 Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 92%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Evet seni alıpta ne etsinki bosuna huzursuzluk olursun

    0
    2 Yorumla
    • Sebine2003
      Sebine2003
      +1 yıl

      Biz kadınlar nesne değiliz. Yani istemeyen gide bilir.

      Yorumla
    • rümeysabal0
      rümeysabal0
      +1 yıl

      @sebine2003 knk klasik 31 yasinda evde kalmış geri kafalı erkek lafı işte ciddiye almaya bile değmez

      Yorumla
  • zoerbasex
    zoerbasex Takip Et
    Xper 1 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bence olmaz ama eğer sevdiğin biriyse zaten ona soğuk veya ciddi kalamazsın

    1
    0 Yorumla
  • Karaaaakizzzz
    Karaaaakizzzz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ben de aynı durumdan muzdaribim aşamiyorum bu halimi

    1
    0 Yorumla
  • smymz
    smymz Takip Et
    Xper 3 Yaş: 21
    +1 yıl

    Hayır tabikide seni seven birisi buna alışır seni bu huyun ile sever

    1
    0 Yorumla
  • bernatt0
    bernatt0 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 28
    +1 yıl

    Alâkası yok bence zaten sevgilin olunca ona soğuk olmassın olamıyorsun yani

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Bende öyleydim noldu simdi hamileyim evliyim ve serefsizlerin eline düştüm evi terk ettim karnimda çocukla babamin evindeyim boş ver sevgiliyi eşi otur ailenin yanında kimsenin derdini çekmeye degmez.

    1
    0 Yorumla
  • YıldımRahatDur
    YıldımRahatDur Takip Et
    Xper 1 Yaş: 36
    +1 yıl

    Olabilir çünkü kadında erkek duruşu hoş bulunmaz. Soğuk ve ciddi erkeğe yakışır. Bu da genelde ilgi çekicidir. Kadın cilveli olacak ki erkeğin ilgisini çeksin

    0
    1 Yorumla
    • zihinselsancı
      zihinselsancı
      +1 yıl

      Ciddi misin?
      Soğuk ve ciddi karakter yapısının sadece erkeklere ait olduğu kuralını kim koydu?
      Her iki cinsiyette insan ve istediği kişiliğe sahip olarak hayatını sürdürebilir...

      Yorumla
  • Edameda06
    Edameda06 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 64%
    +1 yıl

    Olabilir evet ama sen yine de kendin ol

    1
    0 Yorumla
  • Eliff61
    Eliff61 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Seni seven olduğun gibi sever zaten

    1
    0 Yorumla
  • iremozzturk
    iremozzturk Takip Et
    Bilge Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 559 cevap paylaştı.

    o yüzden de olabilir ama böyle olman daha iyi

    1
    0 Yorumla
  • Blossom01
    Blossom01 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Herkes farklı sever.

    1
    0 Yorumla
  • özgürrkiizz
    özgürrkiizz Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 71%
    +1 yıl

    Erkekler yaklaşamiyo

    1
    0 Yorumla
  • Kadjdaks
    Kadjdaks Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl

    Soğuk ve ciddi de çok seviliyor

    1
    0 Yorumla
  • cαssíєєє u
    cαssíєєє Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı.

    Olmaz. Soğuk ve ciddi sevenler de var.

    1
    0 Yorumla
  • TheLeydimm
    TheLeydimm Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    yani bundan olabilir

    1
    0 Yorumla
  • RealistPasa
    RealistPasa Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 91%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Benim en çok sevdiğim kadim karakteri

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bende ayni durumdayim ama sevgilim de olsun istiyorum sen peki

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben de isterim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tanisalim istersen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Olmaz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Peki sen bilirsin tanimadan bilemezsin orasi ayri tabiki ama tercih meselesi

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Evet olur bende o yüzden bana gelenleri kaçırıyorum

    1
    0 Yorumla
  • TaylanDERSİM
    TaylanDERSİM Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 870 cevap paylaştı.

    olabilir insanlar konuşmaya cekiniyorsur

    1
    0 Yorumla
  • WinchesTR
    WinchesTR Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 95%
    +1 yıl

    Olur tabi neden soğukluğunu hissetsin

    0
    0 Yorumla
  • AltınGozluAdam
    AltınGozluAdam Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 96%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 630 cevap paylaştı.

    Hayır az olmasına neden olur buda iyi bir şeydir

    0
    0 Yorumla
  • kfsfener5
    kfsfener5 Takip Et
    Guru Yaş: 52 , eic 96%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Sıcak ol sende

    0
    0 Yorumla
  • helene1
    helene1 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Biraz cilve şart tabi

    0
    0 Yorumla
  • luizdavid
    luizdavid Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    Bir yerden sonra samimi olmuyor musun

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Olurum ama zamanla

      Yorumla
    • luizdavid
      luizdavid
      +1 yıl

      Tamam o zaman sende bir kusur yok
      Yazan oluyor mu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nerden yazan oluyor mu

      Yorumla
    • luizdavid
      luizdavid
      +1 yıl

      Sohbet etmek için
      Arkadaşların olsun
      Sosyal medyadan olsun

      Yorumla
  • kuralsız373
    kuralsız373 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 87%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.

    Aynen buz dolabı gibi olduğun için

    0
    0 Yorumla
  • Buzeeql
    Buzeeql Takip Et
    Xper 3 Yaş: 21
    +1 yıl

    Güzel ya da yakisikliysan olur

    3
    1 Yorumla
    • Hassas_Temaslar
      Hassas_Temaslar
      11 ay

      T. akipp atar mısın lütfen

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Evet yıllardır o yüzden yalnızım ben de

    1
    0 Yorumla
  • ceyloo9292
    ceyloo9292 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34
    +1 yıl

    benimde ondan olmuyor işte

    1
    0 Yorumla
  • herkesdeburdaa
    herkesdeburdaa Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21
    +1 yıl

    Hayır tabikide, Merak uyandırırsın

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (20)
Devamını Gör(65)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Soğuk ve ciddi biri olmam sevgilimin olmamasına neden olur mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevgilime soğuk davranıyorum neden bilmiyorum bazen öyle soğuk davranıyorum? 4 cevap verildi
Sevgilimden soğudum ama ayrilamiyorum neden? 23 cevap verildi
Sevgilime neden soğuk davranıyorum? 9 cevap verildi
Sevgilimden soğudum fakat ayrilamiyorum? 22 cevap verildi
Sevgılım bana göre soğuk davranıyor peki neden? 4 cevap verildi
Sevgilimden soğudum başkasına gözüm kayıyor, çok mu yanlış? 95 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Büyük konuşur musun?
  • Besiktas7834 ile neye ihtiyacınız var söyleyebilir miyiz?
  • Ya " kader" dedikleri şey sandığımız gibi değilse, bir çok şey için bahanemizde yok olurdu, insanlık nekadar tembel değil mi?
  • Sana hangi yemeği ısmarlardım söyliyim mi?
  • Manipülatif biri misiniz?
  • Aşk oyun mudur?
  • Kolera oldunuz mu?
  • Hiç churro yediniz mi?
  • Pancar salatası sever misiniz, siz nasıl tüketmeyi daha çok seviyorsunuz?
  • İnsan bazen kendinden bile yorulur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨