Sevgilimden soğudum başkasına gözüm kayıyor, çok mu yanlış?

5 yıllım ilişkim var hala devam ediyo işte ama yeni birini gördüm ve onun da benden hoşlanmasından şüpheleniyorum bakışı falan hoşuma gidiyor ve oğlan da çok yakışıklı tatlı sevgilim de yakışıklı ama bu ondan da yakışıklı sürekli onu görmek istiyorum falan ama sevgilimle ayrılmak da pek cazip gelmiyo sonradan pişman olabilirim bide çevremdeki herkes beni çok kınar ne yapmam gerektiğini bilmiyoeum sevgilime ısınmaya çalışsam ısınırım ama diğer oğlanı da istiyorum☹️
Vicdan azabı çekiyorum ve ikisine de haksızlık ettiğimi biliyorum eleştirmezseniz sevinirim
Sevgilimden soğudum başkasına gözüm kayıyor, çok mu yanlış?
Cevapla