Aramızda 5 yaş fark var, bakar mı bakmaz mı? Erkekler bu konuda ne düşünür?

selamm arkadaşlar üniversitede ben hazırlıktayım (kız) o 3. sınıf (erkek) (18-23) bakar mı bakmaz mı erkekler de ne düşünür bu konuda? Tanışıyoruz, takiplesiyoruz da ama bunlar olduğumuz grup aracılığıyla olan şeyler nasıl devam eder bilmiyorum ama siz ne düşünürdünüz onun yerinde olarak merak ediyorum

Aramızda 5 yaş fark var, bakar mı bakmaz mı? Erkekler bu konuda ne düşünür?
Cevapla