
Arıyorum acmiyo. Dünde böyleydi. Çok geç bakti mesajlara. Neden böyle yapıyor

Arıyorum acmiyo. Dünde böyleydi. Çok geç bakti mesajlara. Neden böyle yapıyor
Aşırı sinir bozucu bir durum aradığın halde açmıyorsa attığın mesajlara görüldü yapıp cevap vermiyorsa üst üste mesaj atmaya asla devam etmezdim konuşmak istemediği o kadar belli ki uğraşma tek önem verdiğin şey kendin olsun
Cok fazla mesaj atma kendini yıpratma kendine değer ver kendini önemse sevsen bile gururunu düşün kendi iyiliğini düşün sen biraz fazla takıntılisın konuşmadan rahat edemiyorsun böyle yapma bak hayatına o sana yazmıyor bak mesaj atmıyor kimin üstüne bu kadar gitsen o uzak duruyor
İşi olabilir sonuçta oda kendine insan sürekli sana yazmasını bekleme sen bir kız olarak biraz kendine sahip çık şimdi böyle yaparsan üzülen sen olursun aklında olmadık düşünceler meydana gelir çok aceleci tavırlar gösterme bırak onun yazmasını bekle
Bilmiyorum ben mi büyütüyorum ama hiç aramıyor iki gündür. Ben yazıyorum hep. Bide görüldü attı bana
Bende senin gibiydim mesaj atmayınca üst üste atardım sıkıldı o da şimdi ki aklım olsaydı asla atmazdım kendime değer verirdim şimdi seni anlıyorum ne durumda olduğunu ama yazma bak asla yazma sen onu çok seviyorsun belli ki kalpten öyle yapma kendine zarar veriyorsun
Gece gündüz onu düşünmeyi Bırak o hayatında yokken sen daha iyiydin belki de hayatına girdi kendine zarar verdin sence değer mi bi erkek için eski haline dön bırak engelle yazma
Nedense hep konuşunca böyle şeyler oluyor başında iyi sonuna yakın kötü cok değer vermenden kaynaklanıyor sen belki çok iyisindir ama onun gözünde ezik gözükme buna asla izin verme
Tek hayatın oymus başka işin yokmuş gibi kendini gösterme
Üzülmeni istemem inan.
Seni takmayan birisine fazla değer veriyorsun. Bırak gitsin kimse senden değerli değil. Soğuk olmadığını söyleyip sonrasında buz kesmiş aşırı iğrenç
Cevap
5Cevap
Sevmediği için çünkü
Burak kardeşimiz şımarmış ilgi istemiyor artık, ilgisiz bırak beni diyor. Yol ver bana gideyim diyor
Bu burak lar azcık problemli zaar. Bi tanıdık söylemişti
Kızım yaaa... Sal gitsin 3 te yazıp dert edip bir de günaydın mesajını atan kişi sen olmuşsun.
Bence adam başka hatun buldu seni yedekte tutuyor önüne bak bunu trkmele
İstemiyorum diyemeyecek kadar kendine güvenmeyen biri. Mesaj atmayı kes.
Seni önemsemiyor bence sadece ilgili istediği için hayatından da çıkarmıyo
Sen yazma bırak o yazsın o uğraşsın biraz
Üstüne bir bardak soğuk su iç, rahatlarsın.
Gecmis olsun
Niye öyle dedin
Seni bırakmıs
Emin misin bikere daha böyle yapmıştı ertesi gün yazmıştı hemen. Babamla tartıştım demişti.
Seni silmiş kafada
Bişey yapmadım ki
Bilmiyprum
abla hayirli olsun aldatiliyosun ayril
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?