7 senedir sevgilim bana güven vermiyordu. Telefonunu isteyince ayrıldık. Yıllarım çöpe gitti ne yapacağım?

İlişkimiz güzel gidiyor ama çok kavga oluyor aramızda. Onda hiç kıskançlık yok ama ben baya kıskanç biriyim. Geçen bir kızın mesaj attığını gördüm telefonu isteyince vermedi. 7 senedir telefonunu ellememe bile izin vermiyor. Bugün aklımda kaldı ve neden izin vermiyorsun dedim. Bana senden bıktım senden soğudum kapı açık falan dedi. Bende ayrıldım. Ama çok üzülüyorum. Senelerim çöpe gitti. Ne yapıcam artık. Nışanımızada az kalmıştı

7 senedir sevgilim bana güven vermiyordu. Telefonunu isteyince ayrıldık. Yıllarım çöpe gitti ne yapacağım?
Cevapla