11 aylık ilişkimde sorunlarım var, tecrübeliler akıl verebilir mi?

11 aylık bi ilişkim var markette tanıştık iyiydik ilgilenirdi ben sınavım olduğu için çokmak zorunda kaldım kendisi market ortamımı sevmezdi marketteki herkesi sildirdi her yerden erkek arkadaşlarımı instadan sildi neyse çıktıktan 1 hafta sonra instaya kız eklemeye başladı ben bu ne dedikçe vardı zaten kafanda kurma diyodu ama yeni eklenmişti ilkine bişey demedim ama ikinci olunca manyak rahatsız dedi bana bende 1 gün engelledim bi şekilde ulaştı bana bi daha engelleme beni dedi tamam dedim aradan 3 gün geçti yine aynısı olmaya başladı üzerine gidince istemiyorum ben bu ilişkiyi dedi beni sildi her yerden instada foto attı takipçisi artınca bende sildiği erkekleri ekledim özellikle sevgili yaptığım için bana mesaj atan kankamı ekledim çıldırdı beddualar etti bana ben kız ekledim dedi neyse buluştuk tekrar herkese sildi instamı kapattı ama bu sefer geç yazmalar isteksizlikler hakaretler lan kes falanlar olunca ve ihtiyacım olduğu bi anda bana yine bağırıp küfredince yine engelledim her yerden 1 hafta. Arada aradı sonra atama olacağını duyunca haber almak için açtım yine çıldır beduaar etti yine bi şans daha verdik bu ilişkiye ama artık mesajlarıma çok geç cevap veriyo giriyo ama yazmadan çıkıyo yoğunum anlayış göster diyo nasıl demiyo günaydın yazmıyo sordum ne kadar devam edecek böyle diye ayrılır ayrılmaz instadan mesaj atan kişiyi eklemişim güveni kalmamış engelliyomuşum bi de sürekli zaman lazım dedi sevmiyosun dedim ne alakası var ya der bunun derdi ne sizce

11 aylık ilişkimde sorunlarım var, tecrübeliler akıl verebilir mi?
Cevapla