11 aylık bi ilişkim var markette tanıştık iyiydik ilgilenirdi ben sınavım olduğu için çokmak zorunda kaldım kendisi market ortamımı sevmezdi marketteki herkesi sildirdi her yerden erkek arkadaşlarımı instadan sildi neyse çıktıktan 1 hafta sonra instaya kız eklemeye başladı ben bu ne dedikçe vardı zaten kafanda kurma diyodu ama yeni eklenmişti ilkine bişey demedim ama ikinci olunca manyak rahatsız dedi bana bende 1 gün engelledim bi şekilde ulaştı bana bi daha engelleme beni dedi tamam dedim aradan 3 gün geçti yine aynısı olmaya başladı üzerine gidince istemiyorum ben bu ilişkiyi dedi beni sildi her yerden instada foto attı takipçisi artınca bende sildiği erkekleri ekledim özellikle sevgili yaptığım için bana mesaj atan kankamı ekledim çıldırdı beddualar etti bana ben kız ekledim dedi neyse buluştuk tekrar herkese sildi instamı kapattı ama bu sefer geç yazmalar isteksizlikler hakaretler lan kes falanlar olunca ve ihtiyacım olduğu bi anda bana yine bağırıp küfredince yine engelledim her yerden 1 hafta. Arada aradı sonra atama olacağını duyunca haber almak için açtım yine çıldır beduaar etti yine bi şans daha verdik bu ilişkiye ama artık mesajlarıma çok geç cevap veriyo giriyo ama yazmadan çıkıyo yoğunum anlayış göster diyo nasıl demiyo günaydın yazmıyo sordum ne kadar devam edecek böyle diye ayrılır ayrılmaz instadan mesaj atan kişiyi eklemişim güveni kalmamış engelliyomuşum bi de sürekli zaman lazım dedi sevmiyosun dedim ne alakası var ya der bunun derdi ne sizce
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Sana eziyet çektirmek bu kişinin derdi
Anlaşılan yapıyor da
Mantığını dinliyorsan eğer nacizane önerim yol vermek olur
Belki zorlanırsın ama hayatını kötüleştirmesinden iyidir
Çabalamanı değiştiğini görmek istiyorum diyo ama çabam görülmüyo sabrım sınanıyo
Daha nasıl çabalayacaksın acaba,
Kaldı ki kendisi aynı çabayı göstermemiş
Hadi onuda salla senin adına her istediğini yapıp engellemeleri yapıp istediği gibi at koşturup üstüne bi nasılsın bile demiyecek,
Bildiğin acı çektirmek bu başka bir şey değil, insana eziyettir
Marketteyken çıkışa felir 1 saat beni beklerdi ilgi gösterir dediğimi yapar sözümden çıkmazdı o da bana sende benim için çabalada görmem lazım diyo işte barışalı 5 gün oldu adam akıllı yazmıyo kendimi açıklamak için buluşalım diyorum buluşursak hemen affederim ben senin gidip gelebileceğin bi açık kapı değilim diyo benim yaptığımda bişey yok büyütme diyorum benim için küçük bişey değil diyo benden kaçıyo
İyide erkek dediğin bir saat bekler
Kız bir saat bekler mi erkeği
Veya buna benzer bir çaba nasıl gösterilir
Gidip gelebileceğin açık kapı değilim cümlesi de çok hoş olmamış,
Sanki sen oyun oynuyormuşsun gibi hissettiriyor, iş yoğunluğu düzensiz mesaj atabilir makul ama bi görüşme ye de gelir insan.
Tercih senin ama, benim nacizane görüşüm aynı
Oyun oynayan kendisiydi aslında bi arkadaşıyla benim adıma iddiaya girip bu kızı kendime yaparım demiş arkadaşıda o kız sana bakmaz diye çikolatasına iddiaya girmişler ben bu olayı 2 . ayımızda öğrettim direk bitirdim ilişki niyetim oydu ama ben seni çok sevdim diye çok koştu peşimden bende bi şans daha verdim ama senim tek hatam o senin hatan çok oldu diyip duruyo benim hatan dedikleride kasamdan geçenlere güler yüz göstermek silip engellediği kişileri geri eklemem ve engellediğim dönemlerde mesajlaşmalarımızı fotolarımızı silmemdi hip ben hatalıymışım gibi davranır bence bişey yapmadım gibime geliyo
Yaptıkların da bir şey göremedim, kaldıki iddia ile başlayıp seni çok sevdim hadi bir nebze çevir kazı yanmasın misali olmuş,
Ama sürekli sen hatalısın sözü olmaz, insan kendisinde hiç mi hata görmüyor
Gel sen bırak bu kişiyi
Kendine iddia ile başlamayan daha düzgün birisini bulmaya bak
Bırakıcam bırakmasınada mesajla değil yüzyüze yappmak istiyorum ama kaçıyo benden işte...🤦♀️
Leameeee 😅
Sen mesajı gönder, üstüne yine yüzyüze görüşmeye çalış, zaten mesajı alınca o sana gelir
Sanmam geleceğini...
Gelmezse kendi kaybeder, ki anladığım zaten kaybetmiş
Buğün iş yerine gittim beni görünce arkasını dönüp gitti abi yanıma gelmedi çok zoruma gitti hem seviyorum diyo hem böyle yapıyo gün boyu toplasan 10 kelime konuşuyoruz sevgililik bu değil tamam yoğun ama öncedende yoğundu. Çok canım yandı bugün
Ama görmedim diyo çocuk değilim ben hele canım hiç değilim
*canım hiç değilim olacaktı
Ne diğim, dünki sözlerim halen geçerli
O markette tanıdığım herkesi sildim hayatımdan hepsi beni ağlattı çünkü ona sıra gelecek ama yazarak yapmıcam buluşmayı beklicem wpde aslan kesiliyo karşıma gelince kedi... Ağzıma geleni söyleyip tokatı basıcam suratına hakkımıda haram edicem..
Yani tokat atmak etkili olsa da 😅 ki bikere başıma geldi, pek iyi olmuyor gurur kırıcı gerçekten
Silmen iyi olmuş, madem sana faydaları yok senin iyiliğini isteyen yok hayatında tutmayı bırak rehberinde yer edinmesi bile gereksiz
Atmayım mı yani tokatı iyi olmayan benim açımdan mı onun açısından mı pek anlamadım...
Onun açısından iyi olmaz 😅
Sen iki tokat aşk et
Anlasın biraz
Temelli de iletişimi kes gitsin
Böyle muhabbet bile kurulmaz bu kişiile
Artık kendimi olmayan onuru gururu mu kırılır bilemem ben dediklerimi yapıp bitiricem zaten o da geri yazmaz o tokattan sonra sanmam biter işte
O vakit sana yeni tertemiz sayfanda başarılar
En azından daha dikkatli davranıp daha düzgün kendine yakıştırdığın biri ile muhabbet edersin
Yok etmem bundan sonra nefret ettim erkeklerden...🤦♀️🤦♀️
Leameeee 😅 benim günahım ney , bende erkeğim sonuçta
Nefret ediyorum...😕 ama yardımcı olup beni dinlediğiniz için sizden nefret etmem teşekkür ederim anca.. Teşekkürler😄 son bi şey daha sormak istiyorum daha 20 yaşındayız ben erkeklerin geç olgunlaştığını düşündüğüm için ilerde pişman olur mu diye sormak istiyorum size..
Abi daha yeni mesaj attı ve bana ayrıldığımız zaman onun çıkardığı erkekleri geri ekledim diye sen beni kaç kişiyle aldattın aldatmak illa yatmak bakışmakla olmuyo dedi abi ben sadece instadan arkadaşlarımı ekledim fotolarını dahi beğenmedim bana suç atarak ayrılmaya çalışıyo bu napabilirim bana akıl verir misin beni bastırıyo konuşamadım engelledim yine
Abi daha yeni mesaj attı ve bana ayrıldığımız zaman onun çıkardığı erkekleri geri ekledim diye sen beni kaç kişiyle aldattın aldatmak illa yatmak bakışmakla olmuyo dedi abi ben sadece instadan arkadaşlarımı ekledim fotolarını dahi beğenmedim bana suç atarak ayrılmaya çalışıyo bu napabilirim bana akıl verir misin beni bastırıyo konuşamadım engelledim yine
Yani diyorki sen ekledin bu kişileri savaşı sen başlattın
Halbuki kendi tepkileri, mesajlaşmama olsun, cevap vermemek olsun, yüzüne bakmamak olsun bunlar yenilir yutulur şeyler değilki,
Madem derdi meramı buydu bunu seninle iki medeni insan gibi konuşsaydı da yüzüne bakmamazlık yapmasaydı
Bunu diyebilirsin
Anlaşılan klavye üzerinden yazmaya yüzü var sadece 😅
Erkekler hayat şartlarına göre olgunlaşır,
Yetiştiği ortam, büyüdüğü yönlendirdiği kişiler bunların hepsi etkendir.
Bunu belirlemek zor bir durum
İçimdekileri uzunca yazıp engelledim abi tokat atmaya bile değmez aldıklarımı istedim ihtiyaç sahiplerine veririm
Yüzüne çıkamayan aldıklarını nasıl geri versin 😊
Neyse verirse ne ala
İyi bakalım bi dertden kurtuldun en azındam
Kendi vermeyecek zaten abi çalıştığı yerdeki kıza verecek ben alıcam.. Çok teşekkür ederim abi çok sağol Allah nazı olsun
Ne demek, kafan sıkışırsa gel, karşılıklı istişare ederiz