Bazı anilari hatirladigimda yüzüm kizariyor içim isiniyor keşkelerim var keşke daha çok zaman gecirseydik keşke onu değil bunu yapsaydim o an keşke beni sevseydi diyorum
Beni gece geç olduğunda eve birakip sonra kendi evine gidiyordu (her kadına karşı öyle sanirim) aşırı centilmen korumaci biri güçlü olgun bir erkek
Her gün kalktigimda onu hakedecek biri olmalıyım kendime odaklanmaliyim diğer erkeklere değil onların ilgisini kapilmamaliyim o beni sevse keşke diyorum aşık miyim ben? onu sevdiğim kesin ama eksik birkaç şey var hala
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Keşkeleri hayatından çıkar yaşadığım her şey için iyi ki diyeceksin. Çünkü bugün seni sen yapan o hataların. Önemli olan hatalardan ders alıp tekrar etmemek
Fakat ona layık olmak için şöyle yapmalıyım böyle yapmalıyım diye kendini bir kalıba sokmaya çalışma. Çünkü o kalıbı soktuğun kişi sen değilsin yapmacık davranarak bir kişiyi ömür boyu mutlu edemezsin Çünkü kendim mutlu olmayacaksın. Önemli olan seni sen olduğun için olduğun gibi seven olduğun gibi kabul eden birisi olmalı hayatında
Kötü olmuyorum çok fazla ama keşke işte olsaydı diyorum
Kaliba sokmak şöyle başka birisiyle birsey yaşamayı redediyorum
Keşke hiç deme bundan sonra.
Başka biriyle bir şey yaşamayı reddetmen çok normal zaten tek eşlisin. İki kişi arasında kalman da işte bu vicdanen rahatsız ediyor seni
Evet ya onun için kendimi saklarsam ve o da beni istemezse ama böyle birini çoğu erkek ister diye düşünüyorum sadece nebileyim
Dogeri ise ya onun yüzünden evlenemezsem ve daha kotusu kontrolu kaybedup orspu olursam
O zaman diğer sorunda yazdığımi yap. İkisini de çıkar hayatından. Ne istediğine tam olarak karar ver.
Biz insanlar deneye yanila doğruyu buluruz o yüzden birilerini tanımak için kendine şans vermelisin. Bu kişilerde istediğin tam kriterler yoksa devam etmeye gerek yok.
Ben ilgi istiyorum maskülen ve güçlü erkek karafindan beni birakmasin beni sevsin sahiplensin ben de onun için herseyi yapiyim adeta geyşa gibi işte böyle bir karakteri var
Bu kişilerin yaşları kac. Senin yaş kac
Ben 20
30 yaşında o beğendiğim aşık olduğum ya da öyle sandigim
Diğeri de 29
Sen sahiplenici bir karakter seviyorsun o yüzden olgun kişiler ilgini çekiyor.
Fakat ilgi ile sevgiyi de karıştıracak bir durumdasin diye düşünüyorum.
Evet hiç sevgilim olmadı benim
Bunların hepsi sanalda Tanistigin kişiler mi
Hayır beni eve gece birakiyor dediğim sanaldan değildi diğeri ksdendi
Hangisi KS den cinsellik isteyen mi
Evet
O zaman KS den olanı sal gitsin. Onun ilgisi amacı belli.
Bence sen yalnız kalmaktan korkuyorsun
Evet her kadın gibi yalnız kalmaktan korkuyorum o sadece nebileyim şeytan tuyu var onda
Yanlış bedende olmaktansa doğru yalnızlık her zaman daha hayırlıdır
Kimse KS deki kişide mi
Ksdeki kişi de mi derken
Şeytan tüyü KS deki kişide mi diyorum
Evet o
Bence senin istek ve arzuların onun yaklaşımı sana cekici geliyor
Evet oyle
Burcun ne senin
Ikizler