Ben ona asik miyim? onun bana ilgisi yok gerci? her sabah kalktigimda onu hakedecek biri olmaliyim diye dogru sekilde davraniyorm?

Bazı anilari hatirladigimda yüzüm kizariyor içim isiniyor keşkelerim var keşke daha çok zaman gecirseydik keşke onu değil bunu yapsaydim o an keşke beni sevseydi diyorum

Beni gece geç olduğunda eve birakip sonra kendi evine gidiyordu (her kadına karşı öyle sanirim) aşırı centilmen korumaci biri güçlü olgun bir erkek

Her gün kalktigimda onu hakedecek biri olmalıyım kendime odaklanmaliyim diğer erkeklere değil onların ilgisini kapilmamaliyim o beni sevse keşke diyorum aşık miyim ben? onu sevdiğim kesin ama eksik birkaç şey var hala

Ben ona asik miyim? onun bana ilgisi yok gerci? her sabah kalktigimda onu hakedecek biri olmaliyim diye dogru sekilde davraniyorm?
Cevapla