Beni durdurup hesabı hep o ödüyor, onu kullandığımı düşünür mü?

Arkadaşlar benim bir sevgilim var ve 1 aydır sevgiliyiz onu çok seviyorum ama ne zaman buluşsak bir cafeye geçsek hesabı hep o ödüyor ben elimi cebime atıyorum direkt beni durduruyor falan haliyle bir süre sonra rahatsız olmaya başladım o yüzden ona buluşmalarda hediye alıyorum ya da kendim bir şeyler yapıyorum mesela yemek falan filan sizce onu kullandığımı düşünür mü 🥺🥺

Beni durdurup hesabı hep o ödüyor, onu kullandığımı düşünür mü?
Cevapla