Arkadaşlar nişanlım eskiden amcasının kızıyla nisanliydi. Ev tuttular , kız eve mobilya almış işte yatak odası , oturma odası televizyon , hatta mutfak dolaplarını bile kendi seçmiş. Bir tek misafir odası almadan ayrılmışlar.
Nişanlım diyor ki mobilyalar yeni satmayalım satarsak kullanılmamış olmasına rağmen 2. El diye satılır ve fiyatı düşer yazık diyor. Ama ben o kızın seçtiği mobilyada nasıl oturayım diyorum. Hatta ona dedim ki ben eski nişanlım için gömlek alıyorum ve ayrılınca o gömlek ben de kalıyor ben de sana gel nişanlımın gömleğini giy diyorum kabul eder mısın diyorum yok diyor. Ya onun sectigi eve bir şey demedim. Hadi mutfağa da bir şey demiyorum dolapları sökmeyeceğim ama yatak odası ve misafir odasına asla ya. Ayrıca hiç tarzım değil. Mutfağı bile değiştirmeyi düşünüyorum. Insan kendi mutfağını kırmızı yapar mi ya siz hayatınızda kırmızı mutfak gördünüz mü? Napiyim ben ya. Ayrıca ailesi çok karışıyor. O istersen degistirmeyelim dedi. Ben de hayır degistiricez diyince bir şey demedi tamam dedi. Ama ailesi yok diyorlar izin vermiyorlar. Zaten beni hiç sevmediler. Onlar gelin olarak amcasının kızıni istiyorlar. O kızdan sonra benim gelmem sinirlerini bozuyor. Neyse napiyim ben şimdi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer