Komşumuz olan bir teyze var çok sever beni yaşım onun oğlundan büyük ama anneme hep keşke yaşları aynı olsaydı diyor neden sizce?

Huyları hep aynı yaşıt olsalardı alırlardı birbirlerini hep benim için böyle şeyler söylüyor oğluna bile neden sizce oğlu hiç cevap vermiyormuş olumlu veya olumsuz

Komşumuz olan bir teyze var çok sever beni yaşım onun oğlundan büyük ama anneme hep keşke yaşları aynı olsaydı diyor neden sizce?
Cevapla