Abimin eşi benden bir yaş küçük. Ona yenge mi demem gerekiyor yinede?

yani toplumun içinde mi yenge demem gerekiyor? normalde ben ismiyle hep hitap ediyorum..
Abimin eşi benden bir yaş küçük. Ona yenge mi demem gerekiyor yinede?
Cevapla