Eski flörtle tekrar takipleşmeye başladık. Sabah günaydın mesajı bile attı. Sizce yeniden olur mu?

Günaydınnnnnnn 🌞 yazmış. Bende

Günaydın ☺️ yazdım. Sonra bir şey yazmamış. Ben naparsın ki dedim. İyiyim sen nasılsın yazmış. Bende iyiyim teşekkür ederim yazdım ve sohbet bitti orada. Benim mi uzatmam gerekiyordu sizce

Güncellemeler
+1 yıl
Hikaye beğenip duruyor ya, yazmaz ama emoji atıp durur sinir oldum.
Güncellemeler
+1 yıl
Hikaye beğenmek dışında bir de post beğendi. Ama adamdan iletişim başlatmaya yönelik tek hareket olmadı. Sizce sabredip beklemeli miyim? Takipten geri çıkmalı mıyım? Yoksa ben mi adım atmalıyım?
Eski flörtle tekrar takipleşmeye başladık. Sabah günaydın mesajı bile attı. Sizce yeniden olur mu?
Cevapla