Uzun süre sonra eski sevgili ile karşılaşınca tekrar iletişime geçen oldu mu?

En son bana senin yüzünden bu haldeyiz biz dedi. Kavga ettik bitti. 2 ay oldu. Ondan sonra ne arama ne mesaj ne karşılaşma yaşamamıştık. 2 gün önce çarşıda karşı yoldan geldiğini farkettim, önce bakmadım ama sonra baya uzun uzun baktım. O da kendine bakan biri olduğunu farketti, direk gördü beni baktı o da baya. Sonra ben kafamı çevirdim hemen. Bir uygulamada da ondan sonra 4 kere filan online karşılaştık. İkimizde hiç adım atmadık. Ama sizce adım atar mı? Biz farklı yerde yaşıyoruz: beni görünce çok şaşkın baktı ama beni gördüğü için mi , onu reddetmeme rağmen baktığımı gördüğü için mi şaşırdı ondan emin olamadım.

Bir süre senden adım bekler, sen atmayınca illa atar.
Senden adım bekler, atmazsan artık oda adım atmaz.
Bence umrunda değilsin yazacak olsa çoktan yazardı. Ama sen yazarsan yazar.
Sen yazsan bile cevap alamayabilirsin.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
1 yıl
Oylar….
Uzun süre sonra eski sevgili ile karşılaşınca tekrar iletişime geçen oldu mu?
Cevapla