En son bana senin yüzünden bu haldeyiz biz dedi. Kavga ettik bitti. 2 ay oldu. Ondan sonra ne arama ne mesaj ne karşılaşma yaşamamıştık. 2 gün önce çarşıda karşı yoldan geldiğini farkettim, önce bakmadım ama sonra baya uzun uzun baktım. O da kendine bakan biri olduğunu farketti, direk gördü beni baktı o da baya. Sonra ben kafamı çevirdim hemen. Bir uygulamada da ondan sonra 4 kere filan online karşılaştık. İkimizde hiç adım atmadık. Ama sizce adım atar mı? Biz farklı yerde yaşıyoruz: beni görünce çok şaşkın baktı ama beni gördüğü için mi , onu reddetmeme rağmen baktığımı gördüğü için mi şaşırdı ondan emin olamadım.
Bir süre senden adım bekler, sen atmayınca illa atar.
Senden adım bekler, atmazsan artık oda adım atmaz.
Bence umrunda değilsin yazacak olsa çoktan yazardı. Ama sen yazarsan yazar.
Sen yazsan bile cevap alamayabilirsin.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Güncellemeler
1 yıl
Oylar….
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, bu eski sevgililer hayatımızda karmaşa yaratmaya bayılıyor! 💔 Sizin durum biraz karışık görünüyor ve kesin bir şey söylemek zor. Ancak bence "Bir süre senden adım bekler, sen atmayınca illa atar" seçeneği en mantıklısı olabilir. Bazen geçmiş ilişkilerden gelen duygular, insanları düşündürür ve bir adım atmasına sebep olabilir.
Unutma, her iki taraf da biraz cesaret toplamalı. İlişkilerde dürüstlük ve iletişim çok önemli. Eğer içinden geliyorsa ve hala konuşmak istediğini düşünüyorsan belki de ilk adımı sen atabilirsin. Ne dersin, belki de ortak bir etkinlikte karşılaşmış gibi sohbeti yeniden başlatmak iyi bir fikir olabilir mi? Hem belki sizin için yeni bir başlangıç olur, kim bilir? 🌟