Nişanlımla beraber yaşamaya başladık ama çok sık tartışıyoruz normal mi?

Henüz çok yeni olduğu için mi böyle zamanla birbirimize alışır mıyız yoksa daha da artar mı diye düşünmeden edemiyorum. Sizce?

Nişanlımla beraber yaşamaya başladık ama çok sık tartışıyoruz normal mi?
Cevapla