Belediyede çöpçü olarak çalıştığım için terk edildim. Bu bana reva mı?

Aylardır konuştuğum kız benden hoşlanıyordu bende ondan hoşlanıyordum ayakkabı imalatı işinde çalışıyordum sonra o işi bıraktım maşı daha çok olduğu için belediyede çöpçülüğe başladım sırf çöpçülüğe başladım diye konuştuğum kız küçümsedi ayrıldı benim babam yoksuldu bizi okutamadi çocukken ezildik ağır işlerde okuyamadık neden bi insanı yaptığı işten dolayı küçümsüyorlar hırsızlık yapmıyorum kimsenin hakkını yemiyorum şerfimle çalışıyorum başım dik önemli olanda bu değil mi yaptığım işten dolayı benim elbisem kirli karakterim değil dürst olduğum için bi çok kez kaybettim doğruyu söyleyeni kovdular 9 köyden bi söz var ya doğruların bu dünyada yeri yoktur yalakaların seveni öveni çoktur
Belediyede çöpçü olarak çalıştığım için terk edildim. Bu bana reva mı?
Cevapla