Güncellemeler
+1 yıl
Tüm insanları tanıynca kandıran da anlaşılıyo ama bağli kalarak yaşarsam o kandırabilir bnı ben kanmak istemem
Mesela erkekler hakkında bişi sorunca kendi çıkarına göre bu bilgiyi şekillendi rebilir ben emin olamam asla bunun ın de birine bağlı kalmak aldanmak demek olabilir. Her erkeğin dediği farklı oluyo çünkü. Neden böylesiniz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kime bağlanıp baglanmayacagını inan seçemiyorsun belki o bahsettigini yaparken onsuz olamayacak duruma geleceksin bunun garantisini kimse veremez
Beni kandırmasını kabul etmek kendini kaybetmeye neden olabilir ya değişmek korkutuyo zaten beni
Korkma her şey olacagına varır
Yalanlara dayanıklılıgın var o zaman senin öz benliğini kaybetmekten korkmuyor musun ya da o seni kandıran kişi diyelim çok basit bişi erkekler ile ilgili yalan bilgi verdi bizde böyle oluyo şöyle oluyo dedi ama öyle değilmiş şimdi erkekleri tanımak istedikçe bu yalan çukuruna gömülüyoruz neden böyle ya. ne ona ne erkeklere güvenirim artık o yalandan sonra çünkü erkekler farklı görünmek için yalan söylüyo gücü var ya hani onu kaybedecek yoksa. İşte bu düşünüş tarzları ellerinde olan bişi de değil yalana mecbur kalmıslar gibi. O yüzden sevemiyorum erkekleri
Umutsuz vaka gibi bişiyler benm gözümde epey dürüst biri çıksa yine güvenemem çünkü üstünlük anlayışları hep yalan söylemeye itecek. Bu yüzden kendi cinsini de kandırıyolar kızları da ne biçim bi yaşam formu bu ya. Anlaşabildikleri tür yok. Çok saçma. Şu dünyada sadece kızlar masum çünkü mantıken öyle. Bizim güç için okadar fazla hırsımız yok. Arkadasımdan daha ezik olsam bile umrumda olmaz. Ama erkekler üstün olacak ya ilişki mlişki kurulmuyor yeter valla ya. bu yönden biz üstünüz bence. Koskoca dünyada anlaşabildikleri tek bir tür yok felsefik açıdan ve hormonları üstünlük gerektirdiği ıçin her yere her saf duyguya zarar veriyorlar. Ben mesela değişmek istemeyen biriyim erkekler beni değiştirmeye çok müsait. Bizim en azından anlaşabileceğimiz bir tür var o da kızlar. Yani yalnız değiliz. Duygular bizim yalnız olmamamızı sağlıyor ama erkekler her daim yalnız ve kendini kandırıyor bence. Onlar da bilmiyor neyi neden yaptıgını ama hepsinin mantıklı açıklamaası var. Bu yüzden ben onları yaşıyo gibi bilgörmüyorm. Anlaşabildir mi onlar hayır bende kendini kandırıyorlar erkek erkeğe bir ilişki ya da kız erkek ilişkisi okadar yapay ki benm gözümde birbirlerini alçaltıyolar ve birisi bu durumu kabul etmek zorunda ya da savaşıyolar. Ama kız kıza ilişkide asla böyle güç savaşı yok içten içe olan bu savaş asla yok. Bazı kızlar da değiştirmeye müsait onlar da erkeklerin iğrenç doğasına uyan basit varlıklar. Kız olmak demek Mükemmel olmak dürüst saf saydam olmak demek ne kandırmak ne kandırılmak dokunulmaz olmak demek. Çünkü karşımızda bizi değiştirmeye çalışan aveller var onlar da neyi neden yaptıgını bilmiyor. Mesela ben en ufak yalan duymak istemem ama gücü için yalan söyleyince bunu mazur göreceğimi mi sanıyor bu basit varlık yanılır. Ben gibi olamayan bir varlıgı affetmek zorunda değilm basitler kandırır değiştirir bozar. Bunu da mantıklı görür. Ama içten içe kendini kaybeden kızlar ve arkadaş oldukları erkeklerdir
Herkes bir kişi ile yetinse olay biter
işte diyorım ya bana yanlıs bilgi verdi hep erkekler bu güne kadar kendini güçlü göstermek için. Olmadığı gibiler. ben kandırılmak istemiyorm ki. Kandıran biri olunca diğer erkeklerden bildiklerimi yüzüne bi söylerim kalır öyle yalanıyla ezik gibi kandıran nası sever ya ben erkekleri tanımıyorum bak kendi cinsini sana saf şekilde tanıtacak biri var mıdır sence öğrendiklerin bildiklerin yalan olabilir kızlar hakkındaki. Bu da yalancılardan kaynaklı. Aşırı dürüst birisi lazım ama artık emin olamam o güveni kaybettim tam ne istediğmi buldum aşırı dürüst biri böylece diğer erkeklere sormama gerek kalmazdı. Ama artık güvenim bitti insanlara. Uğraşmak istemiyorum yani ya
Bilmem kimseyi yarı yolda bırakmadım suçlamalari kabul etmiyorum ahah
Farklı renkler farklı hayatlar