Nişanlımdan ayrilmayi düşünüyorum çok kararsızım seneye düğün yapmayı düşünüyoruz ama ona güvenim resmen bitmiş köşeye sıkıştım?

2019 da bı uygulamadan tanıştık o günden beri ayrılıp bwrisiyoruz ama kopamiyoruz da birbirimizden. Bu sene Martta başka inst hesabı olduğunu ogrendim benimle buluşunca çıkış yapıyormuş. Bu hesap senin mi diye sorunca hayır falan dedi hatta benim adıma hesap açmışlar dedi şoka girdim çünkü onun olduğundan emindim. Telefonun şifresini biliyodum bı seyin ss ini almış sonra silmis ben de cop kutusundan gördüm. Annenin üstüne yemin et dedim çünkü asla etmezsonra yemin etti beni inandırmak için. O günden sonra içimde çok şey koptu ne güvenim kaldi ne sevgi. Ayrıldım kaç gün yalvardı kapımda bekledi falan arkadaslar bizi bulusturdu ama ben tamamen bitirmştim yani soktaydim bana nasıl yapar diye bildiğiniz aldatma bu çünkü. evlenme teklifi de etmişti bu arada sonra bizi bulusturduklrında bı daha etti ben de canım gibi baristim aşırı pişmanım ama ne sözler yeminler vaatler verdi kandım. Sonra biz nişan dusunuyoduk zaten karar vermistik ailesi bilet falan almıştı. 12 hazirana 30 Mayıs gibi biz kavga ettik ama büyük değil yazmadik bı kaç gün o sırada ben wp yi kendime baglamistim görüyodum ne mesaj geldigini falan ona. Bı kız mesaj attı 2 gün sorna fotolar kalkmış diye o da evet zaten o istemsti pesmde kosuydu falan yazdı kzila eskiden tanisiyolarmis kız evlenmiş şimdi boşanma asamsindymis buluşalım falan diye planldılar bildiğiniz bunlar dertlesiyolrmis telde sürekli haberlesiyilarmis o Instagram olayı patlaynca bu korkmus daha kızı aramamis galiba birbirlrine özledim falan yazdılar ben de annesine ss attim her şeyi bı daha barışmam bn oglunuzla ne yapıyorsanız yapın dedim onlar da küsmüş onunla bana yalvariyo falan 10 gün kalmış nisana ben babamı zor ikna etmisim falan bana bunu yaptı ne yaptı etti yine barıştık 10 gün sonra nisanlandik işin tuhafu babam çok svedi annem falan asiir seviyo biz 1 ay snra da nikah yaptik işi yüzünden yoksa tayyin çıkacaktı sonra da Nisan yaptık seneye düğün yaocax ama hala aklimda benim sorular var sürekli beni aldatiyo mu diye düşnüyrum ayrilirsam ailemüzülecek
Güncellemeler
+1 yıl
O zamanlar her şeyi unutturcam çok pismanim falan diyodu şimdi benim aklıma geliyo bazen laf sokuyorum hep bunu mu vurcaksin yüzüme diyo. Unutturmak için bı şey yapmadı hatta benimleylrn o instadan bı kızla konusmus kızla buluşmuş falan doğum gününde hediye almis benim doğum günümde de telafi etcez dedi ne hediye geldi ne bı sey çok değersiz hissediyorum kendimi bu ilişkide resmen her şey travma oldu
Nişanlımdan ayrilmayi düşünüyorum çok kararsızım seneye düğün yapmayı düşünüyoruz ama ona güvenim resmen bitmiş köşeye sıkıştım?
Cevapla