Arkadaşlar aşk konuşalım mı? Aşkınız için neler yaparsınız? Peki ya imkansızsa acısını nasıl yaşarsınız?

Ben kendimden vazgeçerim. Mesela en son birine aşık oldum. Ben nasıl gururlu nasıl dürüst nasıl kendinden emin duruşu olan kendinden ödün vermeyen biriydim. Hepsi bitti. Hiç biri kalmadı. Ben ona çok aşık oldum. Ya insan nasıl olmaz ki çok yakışıklı üstelik balık burcuydu. Ya balık Burcu diyorum anlayabiliyor musunuz? Nasıl manipüle ederdi nasıl önce mutlu edip sonra mutsuz ederdi çok güzeldi. Ama artık evlendi. Ben onun bana kötü olmasını beni ezmesini aşağılamasını yaşadım yanındaki onun sevgisini yaşıyor. Of çok kötüyüm. İçkiler benden olsun şarkılar sizden.
Arkadaşlar aşk konuşalım mı? Aşkınız için neler yaparsınız? Peki ya imkansızsa acısını nasıl yaşarsınız?
Cevapla