Merhaba arkadaşlar, soruma cevap verirseniz çok mutlu olurum, bilenler yazsın lütfen?

Şimdi şöyle ben üniversite de okul oncesi okudum ve hemen ise girmek istedim , bir snaokuluna girdim şuanda 3. Ayım. Bana üç aydır 8500 veriyo , normalde hesabıma asgari ucreti yatiriyo 2900 u elden alıyor, onun hesabına yatirmami istemiyo çunku gozukurse ceza yer korkusu var. Şimdi ben bu kadını napiyim , ya da parayi rlden verirken ses kadedici falan mi acsam kamera falan bunu nasil ispatlayanilitim , ve ne yapmaliyim bana bi yardimci olun

Merhaba arkadaşlar, soruma cevap verirseniz çok mutlu olurum, bilenler yazsın lütfen?
Cevapla