Arkadaşlar 27 yaşındayım. Artık bu tarz şeyler bana o kadar gereksiz ve çocukça geliyor ki. Hayatıma belirli bir kalitede birini aldığımı sanarken adam ucuzcu gibi davranıyor. Böyle bişeyden dolayı içimde güven eksildi gibi hissediyorum. Sizce abartıyor muyum?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 23,1b cevap paylaştı.
+1 yılAslında normali senin gibi tepki vermek ancak bizim kadınlarımızın çoğu bu konu özelinde iradesiz olduğu için sana abartılı davranıyormuşsun gibi geliyor
12 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum karışmama o kadar şaşırdı ki, dedim ben mi tuhafım.
- +1 yıl
Sonradan üzülmemek için şimdi harekete geçmek gerekir
En İyi Cevaplar
+1 yılGüvenin kırılması az bile niye ayrılmıyosun? Başka kadınların fotoğraflarını beğenen adam arayış içindedir sen güvenim kırıldı normal mi diye sorguluyosun. Anormal olan şey ayrılmaman. Kendine saygın mı yok?
14 Yorumla
Soran+1 yılTepki verdiğimde o kadar şaşırdı ki, evrende kıskanan ya da bu tarz bir durumda tepki veren tek kadın benmişim gibi hissettim kendimi. Manipüle falan mı ediliyorum da bilincinde değilim 🤦
Soran+1 yılTeşekkür ederim yorumun için. Haklıydın, birkaç gün inkâr etsem de içim kabul etmedi bu durumu. Bitti.
- +1 yıl
En doğrusu olmuş
Soran+1 yılTeşekkür ederim ♥️
- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılBelki senden önce yaptığı bir hareketti bu hemen ön yargı ile yaklaşma
1151 Yorumla
Soran+1 yılYeni, dün oldu.
Soran+1 yılÖncekilere saygı duyduğumu beni ilgilendirmediğini söyledim. Ama benden sonraki her şey beni ilgilendirir
- +1 yıl
Yanlış yapmış sevgilisi varken onu kiricak birsey yapmasi hatali umarim bu hareketinden döner
Soran+1 yılKonuştuk özür diledi ve takipten çıktı. Olay takipten çıkması değildi ki, neden takip etme gereği duydu? Yani hemcinsimi kötülemek istemiyorum ama amaç o kadar belli ki, dayılar yorumlarında nöbette. Öyle güzel yetenekli falan da değil ki takip edesin
- +1 yıl
Ee instada çoğu hemcinsin öyle bazen bakiom yetenek yok sirf resim ve gorselle takipçi kasıyor ya merak etmistir o anlik bakmıştır cok ekstrem bisey olacağını düşünmüyorum
Soran+1 yılNiye beğeniyor ki, o kızda buna etkileşim verecek bir tip var yani. Bunu mu istedi diye düşünüyor insan
- +1 yıl
boş ver çok düşünme özür diledi ve hatasını anladi ise cok sorgulama yapmış hata ve anlamış ve hala senle ise mutlu olmaya bazı şeyleri göz ardı edip mutlulugunuza bakın derim evet kadınlar cok ince düşünür haklısın ama erkeklerde bi o kadar biraz odunuzdur
Soran+1 yılBir şans daha verdim, ama ikincisi olmayacak benzer bir harekette açıklama dahi yapmayacağım. Sadece içimdeki kırgınlık hissi gitmiyor
- +1 yıl
O arkadas biraz üstüne düşse kırgınlığın belki hafifler çok düşünme derim ama hemen kestirip atma sakin ol başak burcumusun bu konuda netsin
Soran+1 yılİkizler. Hayatımda hiç net olamadığım için çok kazık yiyip akıllandım diyelim
- +1 yıl
Bu konuda netsin ama bence cok uzatma derim ve devam et normal iliskine derim sen düşündükçe daha cok kendini kurucaksin acaba yine yapicak mi yine olucak mi diye
Soran+1 yılEvet şu an öyleyim. Değiyor mu buna, yani benimle mutlu değilsen gidersin. Bu arayışta olmak mı sence?
- +1 yıl
Bence değil sadece anlık bir şey gibi geldi bana arayış değil arayış olsa 1 tanede kalmaz 10larca olurdu bu olay ve özür dilemezdi
Soran+1 yılProfilinde var zaten ama benden önce. Yani bu kadar ucuzundan Türk olanına rastlamadım, yabancı p*rno yıldızı falan var🤦 bu da iğrenç ama Allah'ın cezası bütün erkeklerde var 🤦
- +1 yıl
Vay yabanci starlar oda iyimis bende yok bak onlar hicte aklima gelmedi öyle birilerini takip etmek ama önceden yaptığı bir şey bu cok takma derim onlarida siler bence
Soran+1 yılİnşallah 🙄 onlar da güzel değil ki poposuna dolgu yaptırmış yamuk yumuk. Bizimki bu zevksizlik içinde beni bulduğuna şükretsin.
- +1 yıl
Hahahah buda iyidi valla çok p*rno yıldızları ile iliskim yoktur nasıllar bilmiyorum ama senin ki umarım akillanir ve elindekinin degerini bilir kaybetmemek icin uğraşır
Soran+1 yılİnşallah 🥲 çok teşekkür ederim yorumlarınız için 🙏
- +1 yıl
Rica ederim mutlu ol cift mutluluk yoksa tek basinada mutlu olabilirsin bunu unutma 💪
Soran+1 yılTek mi çift mi onun hareketlerine bağlı olacak. Yıllar sonra güzel şeyler hissetmişken çöpe gitmesini istemem ama hayırlısı
- +1 yıl
Ya tabiki orası öyle yani uzun zaman sonra guzel bir iliski oldugunu düşünüyorsan biraz bu düşünceleri geri cek belki ileri dogru oda daha iyi anlar ve o yildizlari hayatindan kaydirir güneşi sen olursun
Soran+1 yılİlgisi azalmış hissediyorum. Sürekli yoğun ve yorgun olduğunu söylüyor. Konuşuyoruz ama iletişim nasılsın napıyorsundan öteye gidemiyor. Parça parça dakikalar belki saatler sonra cevap veriyor. O yüzden bir kişi bile bu kadar battı belki de bana. Elde ettiğini düşündüğü için ilgisi kayboluyor sanırım
Soran+1 yılÇok canımı sıkıyor bu durum. Düzgünce konuştum, düzelme olmazsa yapabileceğim bişey yok. Dünyada herkes eşini bulmak zorunda değil.
- +1 yıl
Aynen oyle herkes esini bulmak zorunda degil hersey kismet ama erkekler biraz odundur bazen elde edince salarlar iliskiyi ama kaybetceklerini anlayinca hemen panter olurlar buda kendini aciz göstermek gibi olur yani ama akillanmasi lazım bile bile lades olur bu kaybederse. Yoğundur ve yorgundur dogrudur ama mesaj atamicak kadar bi yorgunluk olamaz bence
Soran+1 yılBiraz uzaklaşmak en doğrusu. Ben insan gibi medenice konuştum hep. Daha bir aylık ilişkide bu salış normal değil. Aylarca yazdı etti peşimde koştu, sonucu bu olmamalıydı
- +1 yıl
Oha o kadar koşup daha ilk aydan salmasida sacmalik uzun mesafe iliskisimi sizin ki
Soran+1 yılEvet, ilk aydan adadan eleniyoruz. Hep biliyordu uzakta olduğumu. Boğa burcu, yüksek biri arada böyle sıcak konuşmalar geçiyordu aramızda. Artık o bile yok son iki haftadır:) bir buçuk ay falan oldu en fazla. Ne bileyim çok abartı olmayan şey resimler atıyorum onda bile eski tepki yok, sanki selfie atıyoruz. Beni artık istemiyor gibi hissediyorum.
- +1 yıl
Ohaa bu kadar vurdum duymazlik olmaz ne istiyormus acaba merak ettim ne güzel onu mutlu etcegini düşündüğün şeyler de yapion onda tık yoksa çokta şey yapmamak lazım derim kendimce bu senin beklentilerinin altinda kalan bir iliski olmaya mahkum sanırım. O kadar koşup bu kadar cabuk vazgeçmek çok saçma geliyor bana
Soran+1 yılBana da öyle geliyor. Ya açıkça söylüyorum herşeyi, ne istediğimi, mutsuz olduğumu ve onun değiştiğini. Üç saat önce spora iniyorum kafamı boşaltmam lazım dedi buna karşılık. Üç saattir yok😄 böyle olunca şüphe yiyip bitiriyor insanı. Kendimi tamamen çekmeye karar verdim. Bu bok gibi taktiklerden nefret ediyorum ama başka türlü adam olacağı yok. Bir ayda ne yaşadın yahu
- +1 yıl
Bilmiyorum aklinda ne var yani seni istemiyor ise neden o kadar koştu eger birlikte oldunuz bekletisinin altında kaldıysanda sana söylemeli ve bitirmeli yani bir yola sokup umut verip sonra baska yola girip orada tek birakmak ayip bence ve yanlış bu arada senin yaşın kac onun yaşı kaç? Maşallah bitmiyordu sporu koşması 😁
Soran+1 yılBir birliktelik vs olmadı ki. Olan tek şey duygusal bir birliktelik. Yoo şimdi saatler yazıp şey diyecek, spordan sonra yemek yiyip uyudum yorulmuşum... Ben 27 o 26 yaşındayız. Bunları çoktan geçip insan gibi bir ilişki sürdürüyor olmamız gerekirken hale bak.
- +1 yıl
Birliktelik derken sevgililik yani cinsel manada değil. Yaş olarak büyükte yani çocuk degil ergen değil. Garipmis bahaneler mevcuttur ve sonu gelmez ama bahane üretmek yerine sana biraz önem verse bu daha güzel olur aslında
Soran+1 yılBen de isterdim bunu. Ona göre gün içinde birkaç içi boş mesaj yeterli oluyor. Nasılsın napıyorsun diyorum yazıyor, ama bazen bana bile sormuyor😄 birkaç kez şaka yollu uyardım dikkat etti ama birkaç gündür aynı yine :) birbirimizin sesini duymadan uyumayalım demiştim söz vermiştik, o gün tuttu tekrar yok. İşte o sıcak konuşmalar geçen zamanlarda tutmuştu. Ben sinirlenince arıyor, hatırlatınca. Amacım darlamak değildi, uzak mesafedeyiz ve yazışarak olmuyor bu bize iyi gelirdi. Yanındaymışsın gibi, iletişimi kuvvetli kılardı. Artık onun da kolayını buldu, birlikte oyun oynuyoruz bazen orada mikrofonu açıyor sağolsun:))
- +1 yıl
Hahaha oyunda sesini duyuyon yeterli o lütfen 😁 cocuk iliskinin bug'unu bulmuş aferin ona valla sende oyun oynama normal konuşmak istiyorum diye belirt bence ama yine anlamaz çocuk cok yoğun sanırım garip ya. Erkek o unutur sen hatirlatmazsan aklina gelmez ince düşünceler valla diom ya odunuz yontmak kadinin elinde ama yontulmak istersek istemezsek en iyi kadin bile erkeği odunluktan kurtaramaz
Soran+1 yılNe diyim bilmiyorum, onun gibi davranacağım ben de. Ama taktik yapacağım diye soğursam bilemiyorum. Çok can sıkıcı
- +1 yıl
Taktik yapayim die soguyabilirsin bilmiyorum ama umarım duzelir çocuk yoksa boşu boşuna böyle onu düşünen bir kadını kaybeder
- +1 yıl
Napti yazdi mi spordan sonra 😂
Soran+1 yılEvet tartıştık az daha ayrılıyordum da potadan döndürdü. Tartıştığımız için iyi hissetmiyormuş, bişeyler bişeyler. Dedim o zaman gidebilirsin, bunların üzerine beni sevdiğini söyleme dedim. Sonradan tatlıya bağlandı. Ama üzüldüm yani bir de otobüsteyim konuşurken gözümden yaş süzülüyor düzgün ağlayamıyorum, duramıyorum da🤦bitti demiştim de bitmedi. Bitseydi ömür boyu birbirimiz için olmayacaktık, çok acı yaşanmamış onca şey var
- +1 yıl
Biraz sabrediceksin anlaşılan bu cocuk yola gelene kadar üzüldüm ağlamana bir kadının ağlaması koyar bana çok. Yaşanmamış şey varsa yaşanmamısi gerekiyor derdim senin yerine olsam ama herseyde bi hayir vardir belki sabret
- +1 yıl
Ve seni ağlatması hiç hos değil
Soran+1 yılO da üzüldü bu duruma ama dayanamadım napayım, can sıkıcı anlaşılamamak. Bilmiyorum akışına bıraktım ne olur zamanla göreceğiz. Sabrederse dünyanın en mutlu erkeği olacak, sabretmezse ucuzcularda takılıp boynuzlanmaya mahkum.
- +1 yıl
Günaydın üzüldü ise birşeyler yapmalı yani kuru kuru üzülmek birsey ifade etmiyor umarim ders alır bu durumdan akillanir. Sabretmesi lazim ki senin gibi bir sevgilisi var onu düşünüyor yani bu önemli birsey bence. Ama sen üzülmemek icin akışına birakman daha iyi bence de yoksa hep aklinda kalicak ve acaba diceksin
Soran+1 yılGünaydın🌟Benim birini hayatımdan tamamen çıkarıp silme sürem en fazla 1 ay... Benim için ölümlük şeyler olmuyor ama bunları birinde uzun zaman sonra hissedip yüz üstü kaldığım için uzun yıllar kimsede benzer şeyler hissetmiyorum. şu an daha büyüğüm tamamen vazgeçip kabuğuma çekilme ve insanları umursamama ihtimalim çok yüksek. Boşa gitsin istemediğim için çaba gösteriyorum, umarım değer... Bu kadar zor olmamalıydı sana değer veren insanlara sahip çıkmak
- +1 yıl
Nasılsın bugun iyimisin. Maalesef bazen bazı kisiler icin bu kadar zor oluyor. Üzücü aslında uzun zaman sonra birini hayatina alıyorsun ve bu kişi umursamıyor umursamaz tavirlarla yine kendini senden ve sevgiyi senden soğutuyor kötü bu psikolojik olarak cok etkiliyor maalesef ki. Yani senin üzüldüğünü görmüş umarım düzelir düzelmez ise yalniz kalır deger vereni olmaz başka. Bazen insanlar iliskilere başlamama sebebi boşa gitcegini düşündüğü icin ya zaten
Soran+1 yılBilmiyorum yeğenim hasta ona bakıyorum şu an canım yeterince sıkkın olduğu için onu düşünemiyorum. Uzak mesafede olduğumuz için mi bu davranış şekli anlam veremiyorum gerçekten. Şu yaşadıklarımı zamanında yaşayıp evlilik aşamasında olan insanlar var, hiçbirinin bir kızın resmini beğenme ile ilgili mantıklı bir açıklaması yoktu ama aştılar. Ama bilmiyorum ya o konu üzerine benim de ilgi konusunda gözüme daha fazla batıyor olabilir. Kendi haline bırakmak lazım. Bir yerde okudum dün, sevmediğimiz insanların bizi gök sevmesi, sevdiklerimizin de kaçıyor oluşu tamamen bizim davranisimiz ile ilgili. Sevmediklerimize ilgisiz davranirken o bunu çekici buluyor, sevdiklerimiz ile deli gibi ilgilenince de kaçıyor. En iyisi akışına bırakıp bu konuda çok kafayı kırmamak
Soran+1 yılHayatımın merkezine koymamalıyım, bişeyler kırılmış gibi hissediyorum içimde
- +1 yıl
Gecmis olsun umarim ufaklik iyi olur cabucak. İçinde birşeyler kırıldı ise daha fazla kırma kendini ve yoluna bak akışına bırak can yucelin bir şiiri var bağlanmayacaksın diye onu okumani tavsiye ederim cok guzeldir ve yön belirleyici bir şiirdir çünkü bazen insanlar merkezde olmayi haketmiyorlar o bir begeni seni nerelere getirdi senden neler götürdü sen bunun farkındasin ama o değil o sen gidince farkedicek ama sanirim is isten gecmis olucak o zamanda.
Soran+1 yılEvet gerçekten benim ona bakışımı ve güvenimi çok kırdı o küçücük şey... Kız ile benim o kadar alakam yok ki. Avam, iki cümleyi bir araya getiremeyen, yazımından pozlarına, tipine kadar cidden ucuzluk akıyor. Yani belirli bir kültür seviyesinde olsa kendimi eksik hisseder başka bir kıskançlık duyarım. Ama şimdi diyorum ki bu çocuk benim gözümdeki kadar kaliteli bir yapıda değil mi, yanlış mı tanıdım? Sabah konuştuk yazmıyor, ben de yazmıyorum. Bıraktım yani öyle ama yaptığı şey de aklımdan çıkmıyor, kamera karşısında tiktok çeken tipleri beğeniyorsa bin tane bulur. Benimle işi ne ki? Ya ben boş zamanında kitap okuyan, bir cümle kurarken düşünen kendimi çok bilgili insanların yanında eksik hisseden biriyim. Tiktok çekip popomu göstermeyerek mi hata yaptık 😄
- +1 yıl
Hahaha yok yok hata yapmadın en güzelini yaptın emin olabilirsin öyle tipler totosunu geliştiriyor beyni küçülüyor halk arasında obje tabir ediliyor anca başka birsey degiller sen böyle olmaya devam et en güzeli. Ufak sinek mide bulandirir derler ya bir begeni de senin tiksinmene sebeb olmus haliyle normal bir şey çünkü onun beğendiği yalan hayatlar yalan görseller. Yaa öyle kizlar sırf kullanıcı kasmak icin mal mal hareketler yapıyorlar
Soran+1 yılGüzel ya da estetik de değil ki, neyini beğendin bre vizyonsuz köpke. Adamla bebekler gibi hayaller kuruyorduk o çöp karıştırma derdindeymiş... Mantıklı açıklaması da yok ki, bilmiyorum baktım öyle dikkatli bakmadım diyor 3-4 resmi beğenmiş.
- +1 yıl
Köpke bu cok iyidi 😂😂 hayaller ve hayatlar işte senin planin oldugu kadar hayatinda senin kurdugun plan üstünde plani var.
Soran+1 yılHayatın hep benim gönül işlerimle derdi var zaten ben anlamadım. Birinin bedduasını aldım sanırım da on yıldır öde öde bitiremedim. Bak yani herşeyi b*k etti değdi mi? Hayır bir de neyin arayışındasın, vaktin yok yoğunsun şarküteriden kaşar seçiyorsun
- +1 yıl
Hayatin bende de gönül işlerinde hep çomak sokma derdi var o yüzden alıştım 😀 artık umursamıyorum. O bedduayi bi ara bende düşündüm aman diyorum yaptıysam yapmışımdir beddua döner dolaşır ona gider diom bizim beddualar bumerang gibi bizden gitmiyorlar 😀😀😀😂😂. Ama güzel başlayan o kadar ugrasilan bir iliskiyi keske bu konuma getirmeseydi ve hadi bazi seyleri b*k ettin bari ara sor düzeltmek icin uğraş cabala yani saldım çayıra Mevlam kayira demenin manası ne
Soran+1 yılOnun için önemli bir durum değil ki, ben boğa burcunu kıskanç bilirdim. Baştan beri kıskanç olmadığını söylüyor, yani ona göre normal. Yemekleri şaplaklayarak yapan bir ünlünün videosunu göndermiştim bir onda ufak kıskandı gibi hissettim o kadar 😄 ben de onun kıskanacağı bişey yapmıyorum o ayrı konu, ama durduk yere jigolo hesabı mı takip edeyim 😄
- +1 yıl
Takip etme tabi 😀😀 yani sen kendi cizginden çıkma gerek yok kıskanç olur kimi degil herkesin huyu farklıdır ama ilgisiz kalmasi sinir bozucu yani şu olaydan sonra biraz daha üstüne düşmeli böyle bırakarak kendi kaybedicek farkinda degil
Soran+1 yılBilmiyorum böyle düşününce de üzülüyorum. Seviyorum da onu🤦 umarım gerçekten değecek biridir. Düzgün bir ilişki istiyorum ve birlikte olmak için fedakarlık yapmaya da hazırım. İlişkinin ilerisine bağlı tabi.
- +1 yıl
İlişkinin başında hemen bağlanma derim ilerisi icin üzülmemen icin ama senin icin oda fedakarlık yaparsa sende yapmalısın ama bunu onda gormezsen yapma sonunda sen üzülürsun bugun oldugu gibi.
Soran+1 yılşu an görüşemiyoruz benim iş ve ev durumumdan dolayı. Ama sık görüşmeye başladıktan sonra gözlemleyeceğim onu bu konuda. Durduk yere yapmam hiçbir fedakarlığı...
- +1 yıl
Aynen mantıklı olan o durduk yere yapma onda bir ışık görürsen yap tabiki iliski icin önemli ama oda yapmali aranızda ne kadar mesafe var?
Soran+1 yılAnkara - İstanbul. Hızlı trenle 4-5 saat sürecek. Uçakla daha az :) ama şu an ailemle olduğum için çok rahat değilim, aileme de ondan emin olmadan hayatımda birinin olduğunu söylemek istemiyorum. Öyle zamana bıraktım
- +1 yıl
Aynen o kisiden emin değilsen zaten net bir şekilde söyleme sonunda ya sen kötü olursun ailene ya da sen zor duruma düşersin biliyorum İstanbul Ankara arasını hızlı tren ile İstanbul Eskişehir yapmıştım güzeldi yolculuk İstanbul Ankara uçak yapmistim 1 saat kadarcik ama Esenboğa Ankara merkez uzak ya 😀😀😀
Soran+1 yılEvet o yüzden hızlı tren daha mantıklı, cuma akşamdan çıkarım pazar akşam dönerim. Gidip gelmeli bir ilişki olacak ama güzel olur gibi. Beyefendi dayanabilirse... Boğa burcu cinselliğe düşkün ama artık öyle şeyler de konuşmuyor tuhaf oluyorum. Yani neden istemiyor ki?
- +1 yıl
Ya istediğini aldı artik arzu etmiyor ya da seni arzulamiyo sen peki bu konuda adım attın mi ki? Konuşmak için. Cuma pazar olayi olabilir o yalnız yaşıyorsa tabi
Soran+1 yılİstediğini benden almadığına göre şüphe mi etmeliyim:)) evet resimler attım, özlediğimi falan söyledim ama yok anlamadım... Rüyamda falan gördüm en son, erkek çocuğu gibi rüyalandım. Bundan etkilendi ama uzatmadı pek, spora gideceğim enerji lazım bana dedi🥲
Soran+1 yılBana iş yerindeyken attın p yüzden dedi, ben de çünkü akşam da yorgun olup uyuyorsun napayım dedim... Cuma Pazar derken anlamadim
- +1 yıl
Dedin ya cuma aksamdan cikarim pazar aksam dönerim onun için dedim onu. Bu cocuk ne istiyor gel kucağına atla mi oyle bi durumda spora gitmem o muhabbeti devam ettiririm buldum bunuyorum delisi mi oldu noldu acaba 😀😀😀 istedigi yani seni görmek manasında nü şekilde tabiki daha alamamıştır ama cocuk güzel fırsatı elinin tersi ile itiyor o üzülecek en sonunda
- +1 yıl
Bu çocuk taş mi taşıyor bu kadar aksamlari yorgun bizde iş + spor yapıyoruz da bu kadar yorgun olmuyoruz arkadaslarimiza vaktimiz var zamanımız var
Soran+1 yılTaş taşıyor gibi bişey gerçekten babasının fabrikasında çalışıyor, babası buna emanet ettiği için herkesten çok çalışıyor 🤦 ihracat oluyor kutu taşıyor işçiler ile. Çalışkan ve hazıra konmuş olmaması çok hoşuma gidiyor. Hayır nude de olsa o kadar göndermedim. Artık göndermem de zaten, ona nude atmak için duştan sonra koşarak fön çekip makyaj falan yapıyorum😄 bendeki avellik
- +1 yıl
Ahahaha ciddimisin ya 😀😀😀 uğraşa bak valla helal olsun ne diyeym. Yani erkek olarak vucuttan etkinlemeli erkek makyaj falan guzel ama o nudede dikkati ceken baska şeyler olmali 😀😀 çalışkan olmasi cidden güzel birsey ama yani sevgilisi var tamam onada 2 3 mesaj atsın yani sen onu ateslemeye çalışıyorsun barut ıslak patlamiyor sanirim 😀😀
Soran+1 yılValla bir iki hafta önce öyle değildi, telefonda konuşurken bile şey oluyordu. Anlamsız gelmeye başlamış olabilir belki uzaktan... Bilmiyorum 🥲 bu arada evet yalnız yaşıyor, birkaç aya ben de öyle olacağım İnşallah. Gelip gitme problem olmayacak
- +1 yıl
Hmm sende taşınıyormusun baska ile falan mi? Reel isteyebilir doğrudur ama şartlar bazen el vermiyor ele mahkum ediyor inşallah bu sebebtir baska bişey çıkmaz. Ama ilgisz olması kötü yani. Telefonda bile yükselirken şimdi yükselmiyor ise bi problem vardir onun yönünden
Soran+1 yılAnkara 'da olacağım yine. Başka yere gidemem şimdilik, İstanbul'u da sevmiyorum. Bir süre idare edeceğiz, zor olmaz diye düşünüyorum.. Valla bilmiyorum ki ne oldu yani bir anda güzel sözlerle de olsa geçiştirir oldu. Onun gibi davranıp ben de göndermem olur biter. Bir erkeğin uzaktan vereceği hazzı malum videolar da veriyor. Ona muhtaç olduğum için değil, mutlu etmek için yapmıştım
- +1 yıl
Ama mutluluk sanirim fazla geldi o şanslı arkadaşımıza 😀😀 ben farkli ile taşıncan sandim hayirlisi olsun. Bazi zorluklari vardir illa ama yaparim dedikten sonra yaparsın. İşte bu saatten sonra sende o arkadaş gibi davran ne kadar ekmek o kadar köfte muhabbetine döner iş. O arkadasim olayin veya sürecin farkında degil ya da sen ciddi düşünüyor isen o daha bu ciddi iliskiye hazir değilse ondanda olabilir bazı şeyler
Soran+1 yılKonuştuk aslında, ileride farklı bir şehire taşınmayı falan da konuştuk. Birlikte yaşamak istiyoruz, ailelerle tanışma vs hepsi sırası geldiğinde yapılacak diye hayaller kurduk. Yani bilemiyorum ne hissediyor ne istiyor... Yani ben hiç hoşlanmam sanal şeylerden ben bile çabalıyorum onda tık yok🥲 çok garip geldi, üstüne de o kızı falan gördüm tuz biber oldu.
- +1 yıl
Bence sen bu hayalleri bi kez daha konuş onla çünkü bence o hayaller o cocukta rafa kalkmış gibi geliyor bu kadar soguk olamazsin öyle şeyler konuştu ise. İşte sen çabalıyor o yapmıyor ise onda eksik birsey var açık açık konuş derim müsait bir anda
Soran+1 yılŞu sıralar hiç yeni bir polemiğe girmek istemiyorum, o hayaller hakkında konuşmayıp kaçmaya başladığını hissedersem yol vermek çok zor olmaz. Sırtlanlara karnım tok, evlilik meraklısı değilim ama ciddi ve düzenli güzel bir ilişkim olmasını istiyorum. Çocuk değilim artık, üç hayırla uğurlarım
- +1 yıl
Acunun programı geldi aklima 😀😀 valla uzatirsanda sen üzülürsun ki ama sen bilirsin konuşup konuşmamayi tabiki de o biraz cocuk gibi hareket ediyor bu kadar yorgun ve yogunsa sporada zaman ayırıyor oda guzel ara setlerde mesaj atsin 1 dakika set dinlenmeleri var fitness yapiyorsa 😀 taktik vereyim set aralarında yaz bari diyebilirsin
Soran+1 yılYok artık yaz falan demem keyfi bilir😄 hiçbişey demem bakalım nasıl davranırsa öyle karşılık alacak.
- +1 yıl
Keyfi bilir tabi keyfi aklina gelmezse 3 x ile by by 😀😀
Soran+1 yılSabah 10 da konuştuk ondan sonra yok, az önce yazdı 😄 onun gibi davranıyorum sonu hayrolsun.
Soran+1 yılHerhalde anlamaya başlar onun gibi öldüğümü. Gerçi yüzüne de söylemiştim onun gibi davranacağımı, her konuda aynı tepkiyi alacak benden
- +1 yıl
Sonu olursa hayirli olsun tabiki onun davranışları ile böyle giderse. Benle bile daha cok mesajlasmissin 😀😀😀😀 onun aynasi olucaksin anlarsa umarim anlar
Soran+1 yılValla umarım ne diyim🥲 haha gerçekten öyle 😄 saçma davranıyor 🤦 işe başlayayım da benim de ona ayıracak pek vaktim olmayacak zaten, şu an birkaç gün boş olduğum için çok düşüyorum üzerine.
- +1 yıl
Aynen işin yoğun ise sende bakamazsin ona zaten 😀 ayni tas ayni hamama döner olay körler sağırlar birbirini ağırlar bu iliskide tarihin tozlu sayfalarina kapanir o kalkip cabalamazsa
Soran+1 yılÇabalar inşallah deme öyle şeyler 🥲 o kadar yazdı etti aylardır ne bileyim bu kadar çabuk vazgeçer mi gerçekten bilmiyorum. Bazen diyorum benim gibi yazdığı kaç kişi vardır kim bilir diye 🥲
- +1 yıl
Yazdığı kisiler varmidir bilemem ama iste bende bunu düşünüyorum o kadar peşinden koş daha 1. Ayda kalkip bu kadar uzak dur garip
Soran+1 yılBilmiyorum vakti de yok gibi gerçekten, gece uyukluyor sabah işte. Haftasonu oyuna giriyoruz ya da erkek arkadaşı onda oluyor. Ailesinin yanına gidiyor, hep iletişim halindeyiz. Hani görüşmeye etmeye vakti yok, uzaktan biriyle de uğraşmaz benden sonra 😄 bilmiyorum ya kavun değil ki koklayasın anlaşılmıyor🥲 konuşmaya da çekiniyorum artık tartışma olmayacağına söz verdim. Erkeklere de medenice bile cümle kursan tartisma olarak algılıyorlar🤦
- +1 yıl
Ama o cümleleri kurmazsanda hic anlasilmicaksin ki. Ya illa ki vakti falan yoktur vardir bisyler ama sanada vakit ayirsa senin icinde guzel olur bu durum ne oyunu oynuyorsunuz ki
Soran+1 yılPupg oynuyoruz 😄 yani birlikte koltuğa uzanıp PS falan oynama hayalimiz var😄 uyumlu olduğumuzu düşünüyorduk birçok konuda💆 bir süre gözlemleyeceğim işte bakalım belki düzelir kendi açsın istiyorum bazı konuları
- +1 yıl
Erkek bu kolay kolay acmaz zaten. Ama inşallah acarda konusursunuz eskiden çok oynuyordum da sıkıldım bıraktım 😀😀team dağılınca girmedim birdaha oyuna ps oynamak guzel ya cidden gzl hayaller varmis inşallah olur
Soran+1 yılYok ya açıyor o konuları hakkını yemek istemem. Ben 5 ay öncesinde oynamazdım yeniyim ama onunla güzel birtakım oluyoruz 😄 inşallah, teşekkür ederim
- +1 yıl
Acsin konuşsun sevgilisisin tabiki o kadar sorun olmasin gerisi mühim degil ben kacar spora 😀
Soran+1 yılKolay gelsin 😄 bana spor deme gözünü seveyim 🥲
Soran+1 yılParça parça yazıyor yine, iyi geceler demeden uyursa çok fena bozuk yapacağım. Sinirlerimi bozuyor
- +1 yıl
Spor dedim valla😀😀😀 nasil parca parça yazıyor ki? Ohh bu sefer fena kizmissin gibi angara bebesinin kızmasıda fena olur ehh 😀😀😀 bozma bozma sinirlerini relax ol sakin sakin yazarsa yazarsin salla boş ver
Soran+1 yılYedide yazdığım mesaja dokuzda cevap veriyor. Yazdığım şeyin bir anlamı kalmamış oluyor. En son dokuzda bişey yazdı anladım yazdım sadece. Çünkü konuşmayı devam ettiremiyorum bu şekilde. şu an yazmıyor, kesin yazmadan uyuyacak. Evime geldim bilmiyor, dışardaydım bilmiyor sormuyor. Bu kıskanmama ya da mesajlaşmayı sevmeme değil açıkça umursamazlık. Can sıkıcı
- +1 yıl
Mektup yazaydin cvb daha hızlı gelirdi yeminle 😀 Bende kıskanç biri degilimdir ama karşımda ki kişi ne yapar nerdedir kimledir ne işi var bunları sorar öğrenirim yani neden böyle yapio bilmiyorum. Mesajlasmayi sevmiyor ise arayabilir 2 dakika sorabilir konuşabilir.
Soran+1 yılBirkaç gün öncesine kadar yazıyordu bir anda sevmiyor oldu anlamadım. Yani gün içinde müsait değilsin iştesin anlayış gösteriyorum ama ne bileyim insan merak eder ya. Yani yeğenim hasta anladın mı ne oldu de, eve ne zaman gideceksin de... Beklenti yoruyor gerçekten. Madem istemiyorsun sana dümdüz böyle olacaksan bitsin demişim tamam de çek git
Soran+1 yılBaşıma bişey mi geldi en basitinden, yani uzaktayız güven çok önemli merak ediyorum merak edilmek istiyorum. Ailemin yanına gideceğim dedi mesela tamam dedim gerisi yok.
- +1 yıl
Dedigin halde hala gitmiyor onda sorun var bilmiyorum ama sen beklentileri revize edip minimize ederek yaklas bu arkadaşa yoruluyorsun bunu ben görebiliyorum
- +1 yıl
Sen nerdesn ne yapıyorsun die insan kibarliktan sorar bari
Soran+1 yılYok, bana niye bu kadar güveniyor ki:) güven de değil umursamıyor:) çok komik. İlişkilere cinsellik dahil olunca fazla bağlandığından bahsetmişti. Bana bağlanmak için benimle yatmayı bekliyor sanırım:) o zamana kadar puf olacağım
- +1 yıl
Yani bence o dedigi kullanmak oluyor başka bişey değil kullanmaya kılıf uydurmus adına bağlanmak koymuş o zaman her seks yapan birbirine baglanir ilk sekste millet evlenirdi😀 ne güzel dünya valla. O guven degil umursamamak canim başka bir şey değil.
Soran+1 yılMaalesef haklısın. Ne yapayım? Yani bir erkek olarak bişeylerin farkına nasıl varıyorsunuz? İlla ayrılmam mı lazım koca kafasina bişeylerin girmesi için
- +1 yıl
Kavga etmen lazım erkegin aklina anca o zaman sokarsin ama erkek umursamıyor ise kavga bile etsen care degil sokamazsin. Ayrilsanda cok bir şey olacağını düşünmüyorum anca boşlukta kalırsa seks icin dönebilir
Soran+1 yılSeks için yakınında birine gitsin bana niye dönüyor. Bir ilişkide eski mesajları okuyup için kötü oluyorsa bişeyler değişmiş demektir. şu an o noktadayım ve o kadar değişmiş ki. Elde ettiğini düşündüğü için önemimi yitirdim. Çok üzgünüm gerçekten
- +1 yıl
Bak kendi ağzın ile kendi durumunu özetlemişsin ve farkına varmışsin ama kaybeden o kişi olur ki iyi birisin anladığım kadarıyla ve kafa birisin o hata yapıyor ama farkında değil
Soran+1 yılYazdı, koltukta uzanıp uyuyakaldim yazmış. Problem yok 🙂 dedim🤦 yine gitti
Soran+1 yılBitiyoruz bilincinde değil. İlgili olsa ama az yazsa yine sorun değil biliyor musun? Ama şu an nerede olduğumu bilmeyecek kadar umursamıyor oluşu çok tuhaf. Ne yaşadık ki biz, beni nasıl garanti görebilirsin... Özür dilerim senin de beynini şişirdim günlerdir
- +1 yıl
Yok ya ben severim sohbet etmeyi o yüzden sıkıntı değil 😀 terziyim ama kendi söküğünü dikemeyen cinstenim ben. 😀😀😀😁. Baska biri mi var dicemde yoktur herhalde sanmıyorum ve hemcinsime Yakıştıramam böyle birşeyide ama soğukluğu ya elde ettim tamam bu hatun benim benden gitmez düşüncesi ağır basıyor sanırım.
Soran+1 yılTeşekkür ederim, hepimizde aynı durum var maalesef. Yok o resim olayında kırılmış olsam da hakkını yiyemem, öyle bir ithamda bulunamam. Yaparsa da çıkar kokusu, ben birçok kişiyi reddettim şu kadarcık zamanda. Eski sevgilim döndü, istemedim. Aylardır yazan insanlar var ilişkim var diyorum. Kendimi uzak tutuyorum bana yapılmasını istemediğim herşeyden. Çok bağlanmış hissediyorum ve bunun farkında. Kendi hayatıma odaklanmam gerekiyor. Yarın hayatımla, işimle ilgili bir haber alacağım benim için çok önemli. Benim için dua eder misin 👉👈 o olursa en azından hayatsız gibi bir denyoyu düşünüp durmam
- +1 yıl
İnşallah olur merak ettim nedir o is ama umarim gelecek haber seni mutlu eder. Biri düşünmene gerek yok kendini düşün yarin ne giyecegini düşün arkadaslarinla hangi mekana gidecegini düşün seni düşünmeyeni düşünme zaten. Dedim ya can yücelin bağlanmiyacaksin siirini dinle yat bu gece cidden ilham verir
Soran+1 yılSıkıcı bir hayatım var, birkaç ay önce geldim buraya. Kendim yaşarken şehir değiştirip ailemle yaşamaya başladım benim için zor bir süreç. Herşeyim değişti, tek bir arkadaşım var sadece burada. Bir eğitim alıyorum, bir de alese hazırlanıyorum. Bir de iş arayışı işte.
Soran+1 yıl
O yüzden bu iğrenç süreçte güzel şeylere odaklanıp psikolojik olarak düşmemeye çalışıyorum. Ondan öncesinde daha az düşüyormuş modum onu farkettim. Hayatım dik bor yokuşun ortasında zaten, bu da tuzu biberi oldu
Soran+1 yılBir*
- +1 yıl
İşte o dik yokuşun ortasında kendini yukariya cekmeye çalışırsan sen kazanırsın ama ordan kendini salarsan hayat kazanır bunu ii düşün derim çalış cabala ve iradene sahip çık sonra tepeye tırmanmış olucaksin emin ol. Evet düzen değiştirmek baya sıkıntı ben kendi evime çıkayım diom ( evimvar ) ama oraya geçmek bile zor geliyor bazen bana. Sen eğitimine alese odaklan şu an baska bir şey seni aşağı ceker buna izin verme
Soran+1 yılYok kendi hayatımı bırakmıyorum biri için ama her şey daha kolay ve güzel olabilirdi. Zorlaştırmaya gerek yoktu. şu an bir iyi geceler bile demeden gitti mesela. Bok gibi ilişki... Ben yapamıyorum aile ile, olmuyor kapana kısılmış hissediyorum. Yalnızlık iyidir
- +1 yıl
Ya ben rahatim kismeyi takmayan bir cinsim ben o yüzden sorun olmuyor bende ama şunu düşün evlenirsende bir aile olucaksin o zaman ne yapacaksin. Senin iliski tamamen toksik bir duruma evriliyo sanırım
Soran+1 yılRabbim beni toksik ilişkiler için varetmiş😄 benim ilişki sarsıntı geçiriyor, alt üst oluyor. Bunlar olurken manitamın poposunda pireler uçuşuyor...
- +1 yıl
Erol evginin sila ile düeti geldi aklima ben imkansız aşklar için yaratılmışim diyor ya o misal 😀😁😁😁 adam simdi 2. Rüyasında sende napcan yatağında uzanmışsin neden böyle diye kendi kendine düşünüyorsun
- +1 yıl
Ben yatar sana iyi geceler Allah rahatlık versin
Soran+1 yılGünaydın ben uyumustum:)) iyi geceler demedi. Günaydın bebeğim yazmış sabah, açıklama bişey yok :) günaydın dedim sadece. Ağzının ortasına bir tane patlatma hissini bastıramıyorum
- +1 yıl
Günaydın hahaha vur 1 tane nolcak senden onemli ya aksam yok sabah var öğle yok günün 3te 2sinde yok bu çocuk
- +1 yıl
Bir işim var bugun demistin oldu mu?
Soran+1 yılYok gerçekten, artık ben de yokum verdiğini alacak benden. Ayrılma düşüncesi beni çok üzüyor, mevcut durumda bişeyleri anlaması için bu şekilde davranmak durumdayım
Soran+1 yılÖğleden sonra belli olacak🥲
- +1 yıl
Ya bi iliskiye emek harcıyorsun biterse tabikide üzülürsun yani emek vermişsin olsun istemişsin normaldir üzülmen insansın duygularını yaşamaya çalışıyorsun keske o arkadasta seni senin düşündüğün gibi düşünüp anlasa. Tamam zaman söylemedin ya yarin deyince dedim sabahtan herhalde 😀 inşallah olur işin bakalim sevinirim senin adına
Soran+1 yılİnşallah, ben de çok sevinirim. Hayatımın yoluna girmesi için gerçekten ihtiyacım var buna
Soran+1 yılBakalım ya hayırlısı ne diyim bilmiyorum 🤦 bekliyorum bakalım
- +1 yıl
Yani en azından sana moral olur bu is olayi olursa kafani dağıtmak iyi gelir is yerinde guzel kafa dağıtılıyor valla. Bekle duruma gore hareket et o cocukta sonuçta emegin var karşılıksız kalmak istemezsin haliyle ama olmuyor diyede üzülme çünkü hersey nasip
Soran+1 yılÖyle tabi, onun çabasına kaldı bakalım. Bazen de sinirleniyorum beyimiz konuşmak istediğinde konuşuyoruz gibi hissediyorum
- +1 yıl
Biraz öyle oluyor o musaitse konuşuluyor o musait degilse ii geceler bile denmiyor
Soran+1 yılBunun için ne yapmam gerekiyor?
- +1 yıl
Dedigim gibi tartışma ve kavga yani başka türlü anlamaz ya da onu yoksaymak yapacağın şey bi sure yokluğunu gostercen ona bu yolu belirleyen durum olucak
- +1 yıl
Oldu mu işin?
Soran+1 yılHaftaya pazartesiye ertelenmiş. Memurların keyfine kalınca böyle oluyor🙄
Soran+1 yılTartışma ile de anlamadı. Bir sonraki kavga bedenimde ayrılmış oluruz. Ben gelemem öyle sürekli kavgaya neden olan hareketlere
- +1 yıl
Gec olsun işin güç olmasın sonunda olsunda gerisi önemli degil. O zaman beynin kalbine üstünlük kurucak yapacak birsey yok. O arkadaş kalbini beyninin önüne koymasi lazım
Soran+1 yılYa bunların kalbi mi var, valla çıldırıyorum.12den bu yana yok yine😄 başta bin defa yazmış oluyordu bu saate.
Soran+1 yılBu gece de ses duymak için aramayıp üstüne iyi geceler demeden uyursa geçmiş olsun bize
- +1 yıl
Herseyin hayırlısı demek en güzeli. İşi vardir dicemde onunda bir mesai saati vardir elbet yani arada bir cay molasi falan.
Soran+1 yılO işler hikaye... Minik bir planım var bakalım. Bir kere eski erkek arkadaşımın sürekli resmini beğendiği bir kız vardı. Bir gün şeytan dürttü kıza mesaj attım dedim bu sana yazdı mı, kıza aylardır yazıyormuş ben varken bile😄 ayrıldım. şu an benzerinin peşindeyim o kızın resmini beğenmekle mi kaldı yoksa yazdı mı... Kız dmden görmedi henüz, dayılardan fırsat bulup
Soran+1 yılBu içimdeki şüpheyi atmam gerekiyor
- +1 yıl
Sanmam o kıza yazan çoktur bence yazdıysa bile görmeye bilir gibime geliyor ama ii plan cidden 😀😀
Soran+1 yılBilmiyorum belki görür. İçim o kadar rahatsız ki, bişeyler dönüyor hissediyorum
- +1 yıl
Rahatsiz olman normal ki her şey beğeni ile başladı ve devami geldi bu durumun sende acaba eskisi gibi olur mu diyorsun
- +1 yıl
Napion nasılsın düzeldi mi
Soran+1 yılBitti
- +1 yıl
Ne olduda bitti?
- +1 yıl
M3sj atsana
Soran+1 yılYazdım
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
2Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılAbartmıyorsun o kızı beğenen adam seni de beğendi unutma demek ki seni de ucuz ve basit görüyor
13 Yorumla
Soran+1 yılYok aşkım ya 7-8 aydır peşimde. Daha bir ay oldu biz görüşmeye başlayalı 🤦
Cevap sahibi+1 yılAyrıl daha çok koşsun anlasın kıymetini
Soran+1 yılOf balım ya 🤦 lezbiyen olmama🤏 şu kadar kaldı. Bıktım ben bu denyolardan.
+1 yılGüven bu dünyadaki en yüce duygu biterse her şey biter
24 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum, daha önceki ilişkilerimde bu olayın sonu hep aldatılmaya gittiği için de tetikte hissediyor olabilirim. Bu psikolojiden nasıl kurtulacağım bilmiyorum 🤦 ilişkiler bu kadar zor olmamalıydı
- +1 yıl
Önce kendine özgüven aldatilmayi geçmişi unut kaybedenin onlar olduğunu asla unutma
Soran+1 yılKendime güveniyorum erkeklere güvenmiyorum. Evet onlar kaybetti sorun gitmeleri de değildi, toparlanma süreci beni o kadar yoruyor ki. Böyle bir insansan şimdi git, aylarca bekleme kafasındayım
- +1 yıl
Olayı biraz piclige vuracaksın yoksa bu hayat cekilmez
+1 yılCiddi insan lazım değer veren sadık dürüst hersey söyleyen karşımda ki değer veren olduk güven yok değer verdik gelen avcı oldu kandırma peşi
10 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Instagram'da ucuz, dayı avcısı kızı takip edip fotoğraflarını beğenen sevgiliye olan güvenimin kırılması normal mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer