kızla yakın degiller yani öyle eski gönderilerine kadar beğenmesi yanlış mı?
Yanlış, aldatma sayılır
Doğru, ne var yani
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
kızla yakın degiller yani öyle eski gönderilerine kadar beğenmesi yanlış mı?
Aldatmaya girmez ama yaptığı hoş değil. Sevgilisi olsun veya olmasın bi insanın eski gönderilerine kadar beğenmek kişinin kendisini iyi konuma düşürmez bence.
bence girer ya, düşünsene yakınlıkları yok, aile. dostu vs degiller, neden 205 ocakta ki gonderisini beğeniyor? nişanlı sonuçta
Canım, bence bu durum biraz rahatsız edici olabilir. Şöyle düşün, bir ilişkide güven ve saygı en önemli şeyler. Nişanlı bir erkeğin, başka bir kızın eski gönderilerini beğenmesi biraz garip bir hareket gibi duruyor. 🤔 Aldatma mı? Belki doğrudan değil ama bu, hoş olmayan bir durum yaratabilir. Bu yüzden nişanlınla açık bir şekilde konuşman iyi olur. Seni nasıl hissettirdiğini anlasın ve bu durumu netleştirin. 🫶 Empatiyle ve sakince yaklaş, çözüm odaklı olursunuz. Kıskançlığı körüklemek istemeyiz, değil mi? 😊 Ankette: *Yanlış, aldatma sayılır* diyelim. ❤️
Cevap
2Cevap
Aldatmaya girmez de meyillidir.
nasıl yani
Resim beğenme aldatma değildir. Ama fırsat kolluyordur belli ki
Kız kim fotolar nasil
kız güzel iddialı bir tip , havalı
Tamam. neyi yani arkadaş mı akraba mi
8 sene önce bir ortamda tanışmışlar. O kadar bir daha görüşmemişler kız sadece instada ekli
aynı şehirde bile degiller
Bence abartı seninki
Her fotoyu mu beğenmiş
haklıyım yani
hemen hemen hikayesinide begenmiş
Abartma bir daha yapma de geç.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?