Uzun zamandır manitacılık islerine ara vermiştim ortalık nasıl olmuş böyle ya?

Yaklasık 5 6 senedir manitacılık islerine ara vermistim daha doğrusu bi ihanet sonrası herseyden sogudum askere gittim isimi kurdum ticarete atıldım ve son bikac zamandır artik birisi olmasi icin bikac bulusma yaptim sunu anladim ki 6 senede ortam cok degismis ve suana kadar neden 6 sene bos gecmis diye hic pisman olmadim bu gidisle bi 6 sene daha yanliz kalicaz heralde 🤣

Uzun zamandır manitacılık islerine ara vermiştim ortalık nasıl olmuş böyle ya?
Cevapla