Şimdiki kadınlar işveren gibi hem eli eline değmeyen erkek arıyorlar hem de tecrübeli olsun diyorlar..
Sahi sevgi neydi sevgili neydi 2 adet orta boy pizza yedim o neydi ve son olarak o neydi gızz

Şimdiki kadınlar işveren gibi hem eli eline değmeyen erkek arıyorlar hem de tecrübeli olsun diyorlar..
Sahi sevgi neydi sevgili neydi 2 adet orta boy pizza yedim o neydi ve son olarak o neydi gızz

Hayır benim de zaten hiç sevgilim olmadı. normal bir şey herkes sevilecek kadar şanslı olmuyor kimin karşısında seveceği kimse çıkmıyor önemli olan beni sevmesi.
Benimde hiç sevgilim olmadı. Bir erkekle falan konuşunca kendini kötü hissediyorum ilişki babanda okulda sürekli hocaları. İlerdeki eşinizi aldatıyorsunuz falan filan derlerdi beynime kazınmış şimdi konuşamıyorum ya da konuşmaya değer insan kalmadı kimi eli kimin cebinde devrimdeyiz
Çok kanal var ilişki tavsiyesi veren bence öyle tecrübelenebilirsin
Cevap
1Cevap
Evet neden olmuyor diye düşünürüm bi geri cekerim kendimi
Benimde sevgilim olmadi açikcasi da şikayetlenmiyorum kendi tercihim şahsen kariyerima daha güçlü ve hizli odaklaniyorum normalde onu düşünmek yerine işimi düşünüyorum
Dkkwjflejepdjepdjflrklefjkedk doğru harbiden. Eğer istek oldu o istemediyse güzeldir hoşuma gider
Hayir, daha guzel bence
Neden olmadığını sorarim, verdiği cevaba göre karar veririm
Yok korkutmaz
hayır öyle düşünme
Korkutmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?