Konuştuğum çocuk sevgilim değil, sevgili olmak istemiyor ama sevgili gibi davranalım istiyor sizce sorunu ne?

Yani şöyle anlatayım her konuda konuşuyoruz, cinsellik hiçbir zaman öncelik değil, bu konu dışında da sohbet ediyoruz, anlaşıyoruz, istemediğimde trip atmıyor, sorunlarıma destek oluyor, beni mutlu etmeye çalışıyor, mesajlarına görüldü yapınca kızıyor, çok sık trip atıyor ben de öylesine konuşuyordum sonra ona karşı bir şeyler hissetmeye başladığımı söylediğimde bundan rahatsız oldu, bana bağlanma, ilişki istemiyorum falan demeye başladı ama başkalarıyla da konuşmuyor, aynı şekilde belli etmemeye çalışsa bile benim de başkalarıyla konuşmamı istemiyor başkalarıyla konuşurum dediğimde git istediğinle konuş neden ben baskı yapıyormuşum gibi davranıyorsun diye başlayıp bir güzel azarlıyor ama eminim ki içten içe kıskanıyor, başkasıyla konuşmamı da istemiyor. Dün şakasına ben artık seninle konuşmak istemiyorum dedim kıyamet koptu, kendisinin doğum günüymüş, ben bunu hak etmedim diye tekrarlayıp durdu benim için yaptıklarını saymaya başladı, bana herkesten farklı davrandığını, çok değer verdiğini söyledi. Değer vermeseydin diyorum tamam diyor ilişki kavramını beyninden silmiş, ne demek olduğunu bilmiyor, benden hoşlanıyor bunu biliyorum ama sanırım kendi bilmiyor veya kabul etmek istemiyor. İstediği gibi benimle vakit geçirsin, birbirimizi fiziksel ve duygusal olarak tatmin edelim ama ondan hiçbir beklentim olmasın, sorumluluk almasın, istediği zaman gidebilsin istiyor. Bu arada başkasıyla konuşmadığına ve benden hoşlandığına eminim ama böyle yapmasına anlam veremiyorum. Sizce neden böyle yapıyor?
Konuştuğum çocuk sevgilim değil, sevgili olmak istemiyor ama sevgili gibi davranalım istiyor sizce sorunu ne?
Cevapla