Flörtüm “uzun uzun yazmazsan sevinirim” dedi iletişimi kestim. Kırıcı değil mi?

Sürekli geçiştirerek kısa kısa yazıyor. Ben uzun uzun konuşmak istiyorum. Telefonda konuşalım madem diyorum yok diyor mesajı tercih ediyor. Kısa kısa yazınca ne anlamı kalıyor o zaman seninle flörtleşmemin?

Flörtüm “uzun uzun yazmazsan sevinirim” dedi iletişimi kestim. Kırıcı değil mi?
Cevapla