Eşim hem kendi anne babasının hemde benim anne babamın yanında elimi tutmuyor. Normal mi?

6 aylık evliyim yalnızken iyiyiz ama anne babalar varken yabancı gibi hissediyorum değişiyor sanki. Bu yüzden hiç bi sorunum olmadığı halde anne babasından soğuyorum yanyana gelmek istemiyorum ne yapıcam? Ben kalabalıktada sevgi pıtırcığı gibi olalım istiyorum askerlik arkadaşı gibi değil. Koluma gir ama elele tutuşamam onlar varken diyor zaten hayatım, bitanem, karım hiç demiyor kalabalıkta

Eşim hem kendi anne babasının hemde benim anne babamın yanında elimi tutmuyor. Normal mi?
Cevapla