Sorum özellikle 30 yaş üstü erkeklere, bu erkeğin amacı nedir?

1 bucuk sene konusuyoruz ilk 1 hafta sevgili olduk sonra bitti arkadas donduk o acilmisti bana ve o bitirmisti. Daha once bitirmek istedigimde ise bitirmemisti sorum şu 1 bucuk yil ara ara konusuyoruz inisli cikisli oldu ve Şu an ne konumdayim onuda bilmiyorum ama onunla konustukca zamanla duygularim olustu ve ondan hoslandigimi ve onu sevdigimi biliyor ama sevgili olmuyor. Yani sevgilim olurmusun diyiyor sonra yan ciziyor sonra diyiyor once bir arkadas olunur dimi dunya senin etrafinda donmuyor bencilce davraniyorsun felan diyiyor. Cinsellik icin kullanmaya calissa bu zamana kadar coktan yeltenmezmiydi ya da bulusup yakinlasmak istemez miydi bu kadar zaman icinde 1 kere sozlesmeli bulustuk o kadar onun disinda evime yakin yerde calisiyor kisa konusuyorduk ayaküstü cinsellik icin olsa yanasirdi yanasmiyor, sevgili olmak istedigii soyluyor olmuyor, ciddi dusunse bunuda soylemiyor ne amacı evlendim bosandim dedi en son da sonra Allah korusun saka yaptim ya felan dedi. Konusmayi kesmiyor benimle ama yaklasmiyorda
Sorum özellikle 30 yaş üstü erkeklere, bu erkeğin amacı nedir?
Cevapla