Türkiyeden evlenemk istemiyorum büyük konuşmayımda..
Türkiyeye gittimi görücü geliyor avrupa için
beni gercekden seven kimse yok.
Avrupada da cevremde öyle iyi biri düzgün biri
yok
Ben nasil evlencem
Türkiyeye gittimi görücü geliyor avrupa için
beni gercekden seven kimse yok.
Avrupada da cevremde öyle iyi biri düzgün biri
yok
Ben nasil evlencem
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
Yani yasin dogruysa zaten nerden olursa olsun henuz evlenme daha cok kcuksun bea kizce unutma biz erkekler siz kadinlara gore daha gec olgunlasiyoz bu dunyanin heryerinde ayni dunyayi gezen biri olarak tavsiyem asla 30 a yaklasmadan evlenme
24 yaş
Evet dogru erkekler geç olgunlaşiyor
Daha cok erken dertsiz basina dert alma derim dunya kucuk hayatina giricek kisi zaten seni bulur ama seninde karsindakininde bu duyguya eristiginizde artik ne istediginizden ve hayattan ne beklediginizden tam net emin olmaniz sart bunun icinde biz erkekler adina zaten bi duzene girmek okul askerlik is araba ev vs gbi hayati temel ihtiyaclarin tamamlanmasi 30 ve ustu seninde bu zaman diliminde aranizda bi iki yas fark olcagini varsayarsak yasin tam olarak oturmus hayallerin sade ve nokta atisi olur
Nerede olursa olsun önemli olan şerefli düzgün vefakar ömürlük insanı bulmak önemlisidir olan bu
Seni sen olduğun için öyle günümüzde mallarr var Avrupa için evlilik yapmaya çalışan mallarr var
O yüzden pırlanta kalbi olan kişiyi bulman gerek dünya ölümlü dünya olduğunu bilen insanı bulman gerek
Kaldimi öyle insan?
Allah bizleri iyilere denk getirsin bu devirde hic umut kalmadi
Bence kalmıştır neden bu kadar karamsarsın 🤷🏾♂️ açıkçası bende kadınlar için düşünüyorum Mecnun küpeli Leyla şüpheli
Evet vardir mutlaka hayirlisi bakalim
İnsanlar bana göre kılıfa ayrılır şimdi gümüş insanlar her yerde bakır insanlar her yerde demir insanlar her yerde peki değerli insanlarda arasında bir yerde.. bu yüzden bir erkek den iyi günde kötü günde yanında olan Allah dan korkan kalbi pırlanta olanını bulman gerek Allah herşeyi gönlüne göre versin benim de senin de
Amin Tesekürler yorumun icin
O zaman düzgün biri karşına çıkana kadar bekle ve sabret.
İthal damat muamelesi görmemek adına ben gurbetçi bir kızla evliliğe karşıyım. Gutbetçilerin %98'i burunları havada oluyor.
Ne alaka ya ben havali egolu değilim
%98 dedim.
Genelleme yapma hepsi öyle değil belkit dış görümüşleri öyledir
%98 dedim diyorum. Sizin orada et falan tüketimi az sanırım protein eksikliği var galiba.
Tamam hikmet canımı sıktın
Ben bir şey demedim, sen yanlış anladın
Pasaportunu çek instagram da paylaş. Onlar seni bulacaktır :D
Ancak avrupa için gelirler zaten benim işime gelmez onlar
Göz rengin nedir
#Mirliva
Kahverengi
Olmadı bu
Of
Akilisi beni bulmaz ki
Akılla alakası yok istek ve müeccel ile alakası var
Haklisin yürüyen pasaport gibi görür türkler
Evet hepsi öyle görüyor zaten
:/
Sanaa tavsiyem turkiyeden birisiyle evlenirsende hiç degilse mesleği iyi olan biriyle evlen onu götürmüş olursun diğer lerindense
Dogru haklisin Tesekürler
Kendi kültüründen olmayan biriyle anlaşmak zor oluyor ben bu durumu yaşıyorum şu an. Türk birini arıyor gözlerim
Gurbetcimisin yabanci biriylemi evlisin?
Ya ben türk olsun ama avrupadan olsun istiyorum
Türkiyeden olursa avrupa için evlenir benimle.. belkit beni sevmicek
Gurbetçiyim bekarım. Ama Avrupa’da değilim. sanmam ya sende konuştuğun kişiye Türkiye’ye döncem dersin denersin :)
Ben yapamiyorum türkiyede.. öyle desem bile inanmaz ki
Hangi ülkedesin sen
Katardayım, ya sen?
Sen orada napiyorsun
Fransa
İş için geldim çalışıyorum. Sen ne yapıyorsun Fransa’da
öyle ön yargılı olursan tabii ki olmaz saçmalama lütfen
Git evlen gurbette ne isin var burada
Bulamiyomki
Neymis bu kutupmu kimse yok belkide var duzgunu yok seciciyiz uuu ondan bulamiyon
sen de haklisin ticari rant olmus avrupa
Aynen
Türkiyeden bul avrupaya çağır güzelsen gelirler :D
Kalsin türkiyedeki türkler
O zaman işin zor
Niye zormuş
Ben olsam avrupali bir kadınla evlenirim
Niye seni secsin ne özelliğin var 😂
Tabi herkes evlenir bi tek sen degil
Türkiyedeki bi erkek ancak avrupa icin evlenir beni sevdi icin degil
Ben evlenmeyi düşünmüyorum zaten sjsjsj
Bu hayatta her şey cikar ilişkisine bağlıdır Avrupa'da olduğunu söyleme o zaman olay sevgiyse
Bı gün gel Türkiye'ye tanisirsin biriyle
Bi yerden sonra patlaklik veriyor
Napacam türkiyeden biriyle buyuk konusmak istemem ama ordan biriyle evlenemk istemiyorm
Düzenini kurmuş bir Türk zor evlenir bir şeyinin iyi olması lazım
orada türk yok mu onlarla evlen
Var ama bana göre yok ya da şöyle olacak internete üzeri bende cok sicak bakmiyrum internet üzeri
Internetten olmaz zaten
Aynenn
Hepimiz geliriz bak yanına yeterki çağır 😂
Avrupa için zaten yok kalsin
Yani gelen onun için gelir 😂
Tamam iste biliyorum ben de diyorum ne yapmaliyim
Akışına bırak. Karşına çıkar elbet biri. Yaşın kaç ki
Doğru diyorsun 24
Hayirlisi
Gençsin Daha acele etme. Bu arada istiyorsan ben geleyim hahha 😂 şaka yapıyorum
Sen niye evlenmiyorsun
Doğru kişiyle karşılaşmadım herhalde
Yaş geçiyo secici olursun
😂 bizim akrabalar gibi konuşuyorsun. Akrabamıyız kız yoksa senle
Hee hemen akraba olduk senle shshshsh
😂 yok sen yurt dışındaydın benim orada akrabam uok 😂
Olmaz tabi 😹
😂 hava mı atıyorsun.
Yok be ne havasi
Artık bir arkadaşım var derim olmaz mı 😂
He de sıkıntı yk👍🏻
Tamam 😃 nerde diye sorarlarsa ne diyeyim
Avrupadan de
Iç anadolulu de
😂 çok açıklayıcı oldu ya çok sağol kanki
Haha ya yazmak istemiyorum tanidik felan çikar
Takip at o zaman 😃
Allah bilir kızlar bilmez
Dogru Allah en iyi bilendir
beni al hangi ülke
Bend eciddi evlilik istiyorum Avrupa için falanda deilmistersen burada yaşamak istermisin
Burdan akrabalardan yürü
Onlarda avrupa için istiyor beni
Avrupada cok yok akrabam zaten oğlan çoçukları yok hepsi kck ya da evliler
O zaman kaldın böyle
Sen gurbetcimisin
Değilim
Evlenmek için erken değil mi sence
24 yas
Evlilik bu belli mi olurr
Yaşın da uygun aslında
Bir gurbetçi bul
Dogru ama karşıma cikmiyor..
Orada ki türk parti ve derneklerine üye ol
Evet Tesekürler sen nerelisin
Rica ederim. Diyarbakırlıyım. Profilimde yazıyor olması gerekiyordu.
Görmedim kürtsün?
Evlimisin aceba
Zazayım. Profilde bekar yazmışya😃😃😃
İnstagram adresime kadar kayıtlı profilde
Öyle bisey yok profilinde..
Farkettiğin iyi oldu bak. Yazmıştım ama kaydet dememişim. Şimdi kaydet dügmesine bastım
Linkteki kısım görünmüyor mu profilde
https://hizliresim.com/so5y9ju
Ben uygulamadan giriyorum ve bunlari görmüyorum
Ben de sorun var sanmıstım. Profilözeti diye bir şey yok mu uygulama da?
Bu arada sorayım. Avrupa da ne var ki avrupa için seninle evlenmek istesinler?
İnsanın kendi taşı toprağı ve ekmeği gibisi var mı?
Valla avrupa icin evlenen cok hatta sizin dogudan gelen cok kürt var kaçak yollardan
Eşek çok tabi doğuda😃😃😃
Gelirler.
Niye öyle diyorsun be
Adamlarin durumu yok belkit
Durumla alakası yok. Avrupayı bir b.. Pk sanıyolar. Biz burada kralız
Aynen öyle valla haklisin bi yandan bazi doğudaki insanlar avrupa bisey zaniyorlar ama bisey yok
İnstagramıa balsonta neyin avrupası dersin
Buranın kralı orada tuvalet tsmizlihpf
Sen ne iş yapiyorsun ağzın cok havalı konuşuyorsn
https://www.instagram.com/pirdagciftligi
Bu linkteki çiftliği işletiyorum
Belli durumun iyi gibi senin
Ondan avrupaya cikmak istemiyorsun anlaşıldı
Bu videodaki adam senmisin instagramda
Evet
Açlıktan gebersemde avrupaya gitmem
Sen tabi böyle dersin durumun iyi gibi keyfin de yerinde ama bazilari senin durumu gibi degil iste o yüzden avrupa kaçiyorlar
Büyük konuşma derim..
Neden niye begenmiyorsn avrupayi
Oraları bir şey sanıyorlar. Durumum kötüyken istesem gelirdim. İnsanın kendi toprağı gibisi var mı?
Bak internette diyarbakır eğil yaz ve görsellere tıkla. Buralar terkedilip elin conosuna hizmet edilir mi?
Faydam olacaksa kendi ülkeme olsun ki? Yarış atlarımız çok iyi yetişiyor.
On numara atlar yetiştiriyoruz
Vay be senin gibi bi diyarbakirli böyle demesi beni şaşırtı gercekden
Kürtmüsün sen?
Seviyorsun çiftli hayvanlari güzel işini severek yapiyorsun belli ki👍🏻
Zazayım dedimya😃
Unuttun mu
Seviyorum hayvanları. Dürüsttürler
Ha evet ama ben anamiyorum zaza kürt ayni gibi yani benziyonuz birbirinize
Aynen dilsiz hayvanlar kimseye zararlari yok🥰
Zazalar kafkas kökenlidir. Tamamen farklı bir dil.
Kürtçe bilmiyorum.
Her tür hayvan var ben de. Taaaa rusyadan köpek getirttim
Anladim dogrudur bende zaza kürt ayni diye biliyordn
Biliyordum*
Hayvanlar insanlardan daha iyidir
Arada video atacağım hesaba. Yeni açtım çiftlik hesabı. Bakarsın bazen
Evt bakarim🙌🏼
Yaş kaç nerde yaşıyorsun
24 yaş avrupada bi ülkede iste niye soruyorsn
Hadi git işine
evlenme?
Napacam bekar hayat
Buluruz yazarsan😊
Kaç yaşındasın hangi ülkedesin
Fr 24 yasinda
Almanca biliyor musun ben almaya dayım
Seni takip edeyim
Almanca cok az biliyorum
Ich heiße Elif ich bin 24 jahre alt
Ich wohne in Frankreich
Ich liebe dich 😀😀
Bunlari biliyom sadece😂
24 yaşındayım Fransa da yaşıyorum sjsjdjd
😂😂evet
İstek attt
Sen kimsin
İstek atabilirsin
Kusura bakma bi an baska biri zanettim yazmak istemiyorum özelden..
Neden takipleşelim dediniz o zaman hanımefendi
Nasip be
Evlenme sen
Neden
Kaplumbağa deden
Sus
Git (yankılı)
Ne dmek yankılı
Heil Hitler
Dogru konuş
Heil 卍
Hangi ülke
Benim ile evlen