Erkek arkadaşım çok sıkıştığını söyledi ve 4.500 tl borç istedi verdim ve daha kötüsüne var 30 bin kartımı harcadı nasıl isteyecem?

Ben erkek arkadaşım ve kardeşi tatile gittik. Sözde tatil tabi gitmez olaydım. Cebimde nakit 5 bin vardı ve kredi kartımın limiti de 5 bindi bana yeter diye düşünüyordum. Erkek arkadaşım birden kendisinde para kalmadığını söyledi ve benden kredi kartımın limitini yükseltmemi istedi. Maaş zamanı kendisinin ödeyeceğini dedi fakat 3 ay geçti 1 defa asgarisini tek ödedi. 24 bin borç kaldı şu an ve ödeme günü yine geldi çok çaresizim üstüne öğrenciyim ve hiç dilinin ucuna getirmiyor. kartım hâlâ onda ne yapmalıyım üstelik aramızda çok kötü hiç yazmıyor aramıyor bile bende sırf bu borç yüzünden katlanıyorum yardım edin lütfen…

Güncellemeler
+1 yıl
Ailemin öğrendiğini söyledim ve borcu ödedi. Aradan 1 saat geçti instagramdan ikimizin olduğu profili kaldırdı. Sonra aradım ve açıklaması canım istedi oldu. Bitmesini mi istiyorsun dedim sustu. Sonra bugünden sonra istemiyorum dedi bana para gözmüşüm ben. Öyle zoruma gitti ki iyilik yaptım ben ona ama suçlu ben oldum içim çok buruk şimdi gerçekten beni param için kullanmış.
Erkek arkadaşım çok sıkıştığını söyledi ve 4.500 tl borç istedi verdim ve daha kötüsüne var 30 bin kartımı harcadı nasıl isteyecem?
Cevapla