Güncellemeler
+1 yıl
Ailemin öğrendiğini söyledim ve borcu ödedi. Aradan 1 saat geçti instagramdan ikimizin olduğu profili kaldırdı. Sonra aradım ve açıklaması canım istedi oldu. Bitmesini mi istiyorsun dedim sustu. Sonra bugünden sonra istemiyorum dedi bana para gözmüşüm ben. Öyle zoruma gitti ki iyilik yaptım ben ona ama suçlu ben oldum içim çok buruk şimdi gerçekten beni param için kullanmış.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Az uz da değil vermeseydin demiycem olan olmuş bence iste
İşte ne deyip istersem verir ailem bilmiyor borç verdiğimi gerçekten elle tutulur bir şey demeliyim ki kendisi de korkup ödesin yoksa sadece asgarisini ödeyecek
De annemlere söylemek zorunda kqlıcqm
Bu arada delilin var mı kalkıp da ispatla demesin mi benim harcadığıma dair
Kartım kendisinde olduğu için kendi memleketinde harcama yapmış ve bana ödeyeceğini demişti bugün ödemesi gerektiğini söyleyeceğim inşallah öder
Naptın bakalım sonuç nedir
Ödedi ve benden ayrıldı. Ben parayı seviyormuşum sözde. Ondan hiç maddi anlamda bir beklenti içerisinde bile olmadım.
Ya duygu sömürüsü yapmış bakma sen ona onu amacı borcu sana ödetmekti iyi kurtulmuşsun önüne bakmayı dene
Eski sevgilisiyle büyükmihtimalle geri barışmış öyle yapacam zaten
Yazık ya cidden
Öyle gerçekten ve eski sevgilisi paralı çalışan biriydi ben şu an kurtulduğuma sevindim
Nasıl paralı çalışan es*ort falan mı şaka maka iyi kurtardın paranı da kendini de
Aynen ondan. Öyle valla
Bu erkekleri anlamak zor es*ortla ne diye sevgili heralde parası için eski sevgilisinin öyle olduğunu bile bile onunla olmak da biraz senin hatan bundan sonra dikkat edersin
Bu hikayede olan sana olacak paranı yemesine izin verme sakın
Kartım onda hâlâ ama o kadar çekilmez hal aldı ki artık bitirmek istiyorum ama sırf bu yüzden bir şey diyemiyorum. Ben iyi niyetimden yaptım ama kendisi aylık 50 bin alıyor üstüne dün 14 pro max aldı benim parayla ilgili de bir şey demiyor
Ya bu seni paran için sevmiş olmasın? Öyleyse değmez öyle birisiyle olmaya. Yahu o sana para vermesi gerekirken bide utanmadan senden alıyor.
Ya ben ilaç alacak parası yokken 1500 lira ilacına verdim kendi cebimde param yokken vadede orada burada çalışıp biriktirdim düşünmekten kafayı yiyecem son çare dertleşecek derdimi en azından anlatabileceğim bu platforma yazdım
Keşke zengin olsaydım da sana yardım edebilseydim bu konuda üzüldüm gerçekten
Allah razı olsun ben bilsem kendisinde de yok yine gider çalışır kendim öderim ama olduğu galde canım yerine kondum ben sevdiğim insan tarafından ve bana yazmıyor bile sürekli laf söylüyor kendimi acınası halde görüyorum artık
Merak etme her şey geçecek zor bir dönemden geçiyorsun belli ki ama atlatacaksın sen bunu ve ileride çok mutlu olacaksın. :)
İnşallah öyle olur teşekkür ederim 🙏🏻
Neden bu tiplerle sevgili oluyorsunuz? Cidden merak ediyorum
Bir bardak soğuk su iç ya da şikayet et kartımı çaldı kullanıyor diye
Mesleğinden olursa peki kendisi asker ya yemin ederim o kadar maaş alıp ödememesi beni kahretti artık
Açıkça söyle sende bankadan aradılar diye
Zor durumda kalıyorum de
Aba altından sopa göster
Yapabildiğin kadar ajitasyon yap
Sonunda ödeyecek merak etme
İnşallah ya inşallah yoksa ben düşünmekten kendimi hasta edecem
Yani sıkıntı içinde olan sensin
Mesleğinden olur diyede düşünme sakın
Adam olsaydı şimdiye kadar oderdi
Baktın pislik yapıyor tehdit et kartımı çaldı de
Kart benim diye dikkate alınır mıyım? Gerçi Sivas Tokat falan oralardan alışveriş yapmış hepsi belli ekstre de ve kart hep ondaydı. Konuşacağım borcu tamamen ödemesi gerektiğini bankadan arandığımı diyeceğim inşallah öder yoksa ben çok kötü bir sürece girecem
Dediğim gibi pislik yaparsa tehdit et
Geçmiş olsun büyük kazık yemişsin
Ödemezse eğer şikayet edersem sizce bir şey çıkar mı?
Hiçbir fikrim yok ya
Vermeseydin bacim ne yapalim
İyilik yaptım abicim bilseydim insanlar böyle kötü yapar mıydım
Geçmiş olsun
Geçmiş olsun
İnşallah alabilirsin
İnşallah 🙏🏻