İlişki konusunda çok kaygısı olan bir kız, neden uzun bir zaman tanır erkeğe?

Karşısındaki erkeğe neden başta yakınlaşmaz ve aylar geçince ona karşı kendini bırakmaya başlar?

İlişki konusunda çok kaygısı olan bir kız, neden uzun bir zaman tanır erkeğe?
Cevapla