Bir erkek bir kıza neden uzun süre sadece bakar ve tanıdığı halde

Evet soru gayet açık:Bir erkek neden bir kıza uzun süre sadece bakar.Uzun süre derken 2-3 yıldan bahsediyorum ve çocuk utangaç değil.Hoşlansa söyler icraata geçer peki neden bakıyor hala?Ve de tanıdığı bir kıza.Okuldan arkadaşı yani.Hoşlansa bu kadar yılda açılırdı ya da birilerini araya sokardı,peki neden hala bakıyor?Bunu anlayamıyorum gerçekten.Bu çelişki,mantıksızlık neden,nerden geliyor?(En mantıklı cevabı en iyi cevap seçicem.)
Bir erkek bir kıza neden uzun süre sadece bakar ve tanıdığı halde
Cevapla