Ben aynı işyerinde çalıştığım kıza aşık oldum, ne yapmalıyım?

Arkadaşlar 2 aydır bir işyerinde çalışıyorum ordaki iş arkadaşıma kıza fena tutuldum nasıl oldu bilmiyorum bir kaç defa yemek yedik ve kahve içtik dışarıda telefondada görüşüyorduk ilgimi anladı her defasında arkadaş olduğumuzu iş arkadaşı olduğumuzu vurgulamaya başladı bana hatta seni abi olarak görüyorum bile dedi en son bir konudan dolayı ona duygularımı açıkladım. Ben seni öyle görmedim hani arkadaştık dedi. Son bir kaç defa daha görüştük biz hiç olmayacağız boşa zaman kaybetme dedi bana ondan sonra biraz da soğudu buluşmak istemiyor artık dışarıda sen beni farklı gözle görüyorsun diyerek, benden soğumasın iyice nefret etmesin diye saçma sapan abi kardeş gibi bile yaklaşmaya çalışıp iyice hata yapıp bir çuval inciri tamamen berbat ettim. Arkadaşlar ben hala ona aşığım aynı işyerindeyiz çok berbat bir durum ve kalp sancısı içindeyim lütfen rica ediyorum yardım edin bir akıl verin özellikle bayan arkadaşlar.

Ben aynı işyerinde çalıştığım kıza aşık oldum, ne yapmalıyım?
Cevapla