Konuştuğum ya da çıktığım çocuklarla hep benim doğum günüm yaklaştığında ayrılıyoruz, neden acaba?

Sevgilimin doğum gününü geçen ay çok güzel bir şekilde kutladım bir buçuk ay sonra benim doğum günüm ama şanssızlık o ki ilişkimize ara verdik iki gün önce çünkü biraz psikolojisi bozukmus psikologa gidiyormuş benimle kahvaltıya gelmiyordu ama bu sabah yakın bir kız arkadaşıyla beraber kahvaltıda gördüm onu. yani artık köşe bucak birbirimizden kaçıyoruz ayrılır miyiz bilmiyorum çünkü bana biraz zaman lazım sağlıklı bir ilişki için yalnız kalmam gerekiyor dedi doğum günüme kadar barışır mıyız sizce

Konuştuğum ya da çıktığım çocuklarla hep benim doğum günüm yaklaştığında ayrılıyoruz, neden acaba?
Cevapla