
Sevdiğinin elinden ikisi de bal gelir ağıza…

Sevdiğinin elinden ikisi de bal gelir ağıza…
Bizde o adet yok. Olsaydı ben kahveye bol bol şeker ve bal ilave ederim. Hayatımız da öyle aşşırı tatlı olsun diye😂onu da içemezse ne bileyim yani
Süpersin dnndnd
İsteme olayına direkt ayarım da neyse ben erkek olsam kahveme kadın tuz koysa o kahveyi bırakır gider kusarım. Kadın senin sevgini o iğrenç zehri içip içmemenle ölçüyor 🤔 kafalar misss🤮🤮
Kızın çocuğu sevme şekline göre değişir.. Konya da kız ne katti ise icine kahvenin gida zehirlenmesinden biri ölmüştü
Konyalı kozlara cevap hakkı doğdu 😂
Ama kız belki de öldürmek istedi öldürdü belki de şaka kaka 💩 oldu
Şaka da keşke akılcı olsa
Evet haklısın
Teşekkür ederim
Ben teşekkür ederim
Tuz koyalım da yüzünün şekilden şekile girmesini izleyelim.
Hahah erkek adam demir gibi durur😏
Erkekler durmaz.
Güçlü erkek umursamaz bal bal diye içer hdhsh
Erkek yıkılmaz imajı verirken yıkılmak.
Hahhah
Cevap
1Cevap
Kahvesine bir şey koymayacağım, su bardağına rakı koyarım :D
alkole karşı olan biriyle aa
Bana bal koysunlar :D
İkisini de yapmam normal klasik kahve içmesin mi sevdiceğim 😂
İçsin içsin hdhdhj
Beyime zehir gibi bir kaave içirmem gözünü korkuturum ama içirmem😅
Ooo kıyamadın
Eskiden tuz istemiyorum demekmiş. Şimdiyse herşeye rağmen diyorlar. Anlamıyorum ben 🤷♀️
Anlamak zor
Genelde tuzu kız değil kızın yanındakiler koyar 😂
Neden böyle çok manüpile olunur djdjdjd
neden kıyamayayım sanki siyanür eklicem 😂 altı üstü bi cimdik tuz işte
😒 bu bakışı atarsa ama
atarsa atsın içecek o kahveyi 😀
Haha tamam
eskiden gelin istemediği kişinin kahvesine tuz koyarmış şimdi gelenek haline geldi normalde böyle bişey yok
Peki sen ne düşünüyorsun…. Yapmicaksıj demi…..
ben bal koyarım eğer istemediğim biriyse tuzu basarım anlasın diye
Oooo ama
Nasıl biri olursa istersin nasıl biri olursa istemezsin
Tuzlu kahve erkek modeli?
Ballı kahve erkek modeli?
Yapalım hadi 😄
Neden
Kaçtın mı
Kıyamam sanırım bol şekerli yaparım 😊
🌹
Seven bal koyar sevmiyen tuzu basar
Öyle mii
Ben ce öyle sevse niye tzlu kahve içtirsin adam öksurükteen gidecek😂
Mantıklı
Nasıl seviyorsa öyle yapacağım. 😊
Süpersin dnnddn
😊
Tuz eklemeyi düşünmüyorum orası kesin 😄
Eda Ece kahveye tuz attı diye manşet olur
Kararsız kaldim
Ben olsam başka şeyler koyardım
Hiç bisili olmaz dümdüz 🤣kahve olur
kıyamayıp yapmazdım
Süper miş
Nasıl seviyorsa öyle yaparım.
Ben bal koyarım sevdiğime kıyamam 😄
Domestos koyucam🤣
Bal koyacağım 🍯
Hic bir şey. Saçma sapan adetler.
Bal tabii ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?