1,5 yıllık sevgilim hiç hediye almadı. Üzülmekte haklı değil miyim?

1.5 yıllık ilişkim var sevgilim bu zamana kadar hiç hediye almadı sürpriz yapmadı morelim çok bozuluyor bir yere gidelim yiyelim içelim gezelim bana ödetmez ama hiç hediye almadı süpriz yapmadı Morelim cideen çok bozuluyor... Ailesi ile konuştum süprizi sevmez hediye bize de hiç almadı söyleyince alır eder diyorlar bana da sölesinler bende alırım yani onu herkes yapar ama bu olay benim çok morelim bozuluyor
1,5 yıllık sevgilim hiç hediye almadı. Üzülmekte haklı değil miyim?
Cevapla