Sevgilim 4 senedir hiç hediye almadı. En azından doğum günümde alması gerekmez mi?

Benim sevgilim 4 senedir hediye almıyordu ben ona hep aldım çok aldım hemde.. Ben bana hediye almadın diye demedim bu zamana kadar ağzımı bile açmadım. bende en sonunda senden Bi hediye beklerdim dedim 4 senenin sonunda. Doğum günüm de yine hediye almayınca uygun bir dille hediye almanı beklerdim dedim oda jelibon alacaktım unuttum dedi arkadaşlar bu adam 26 yaşında 4 senedir tek bir çikolata bile almayıp ben deyince jelibon alıcam demesi normal mi jelibon nedir ya?
Sevgilim 4 senedir hiç hediye almadı. En azından doğum günümde alması gerekmez mi?
Cevapla