5 aydır sevgilim doğum günümde hediye bile almadı, sizce abartıyor muyum 🥺?

5 aydır sevgiliyiz bana bir çiçek bile almadı doğum günüm geldi sadece mesajdan kutladı tek bir hediye almadı ama onu çok seviyorum o da ilgili gibi ama çok düşünüyorum bu konu hakkında biliyorum ayrıl diyenler olacak ama ne biliyim boğa burcu bir de (lütfen kınamayın🥺🙏)

5 aydır sevgilim doğum günümde hediye bile almadı, sizce abartıyor muyum 🥺?
Cevapla