Erkekler sevdiği kişiyi görmedikçe, kadınlar ise gördükçe daha çok aşık olurmuş lafı doğru mu?

Erkekler sevdiği kişiyi görmedikçe, kadınlar ise gördükçe daha çok aşık olurmuş lafı doğru mu?

Selamlar... Sizce saçma mı yoksa doğruluk payı var mı?

Erkekler sevdiği kişiyi görmedikçe, kadınlar ise gördükçe daha çok aşık olurmuş lafı doğru mu?
Cevapla