'Bu yüzdendir ki;kadınlar makyaj yapar, erkekler yalan söyler' demiş. Cemal Safi... Sizce de, kadınlar duyduklarına, erkekler gördüklerine mi aşık olurlar?
Erkekler gördüklerine aşık olmazlar. Erkekler görmediği, görüpte etkilenmediği birisiyle tanışmak istemezler. Çünkü tipe göz alışıyor bir süre sonra. Dünya'nın en güzel kadını da olsa tip sıradanlaşıyor. Sıradanlasmayan tek şey insanın kendine özgü karakteridir.
Kadınlar duyduklarına, erkekler gördüklerine tav olurlar. Buna aşk denilemez. Aşık olmak için iki tarafında karşının huzurnu ve mutluluğunu istemesi şarttır. Bu sebeple aşk bazen susmak, bazen vazgeçmek, bazen yanında olmak ve bazen hiç dokunmadan sevebilmek demektir.