Başıma ne geldiyse eski sevgilim yüzünden biraz dinler misiniz beni ne yapayım?

Merhaba 27 yaşında iş bulmaya çalışan öğretmenim. İstediğim gibi iş bulamıyorum ve eski sevgilim denecek adi hem beni ortada bıraktı hemde hasta etti. Hpv oldum ilaçlara vitamine mahkum oldum. Tek eşliydim. Hakkımı asla helal etmiyorum. O güle oynaya hayatına devam ederken ben bana bulaştırdığı pislikle beş parasız ortada kaldım. İş bulmaya görüşmeye gidiyorum ya olumlu diyip seni arayacağız diyip yolluyorlar. Ya da başka bir şey. Yeter !!! Yeter artık. Her şeyi tek başıma sırtlamaktan yoruldum. Tedavi için bir sürü borcum oldu. O hastane kapılarına tek başıma gittim ne aletler soktular. Pes etmedim ağlaya ağlaya çıktım. Kendimi pis değersiz ve çok kötü hissediyorum , düzelecek isyan etme diyorum ama kendimi öldürmeyi bile düşünmeye bile başladım. Pisim ailem duysa beni reddetme sebebi nasıl üzülürler o masum kızları aslında bir pislik. Hayvanları çok sevdim insanları çok sevdim ama onlar beni şu dünyada barındırmadılar üzgünüm , kırgınım hayata
Başıma ne geldiyse eski sevgilim yüzünden biraz dinler misiniz beni ne yapayım?
Cevapla