Eski sevgilimin durum sözleri bana gönderme mi, beni mi sınıyor sizce ne yapmalıyım?

Çok özlüyorum onu ama elimden bir şey gelmiyor ne kendimden taviz vermek istiyorum ne de onun güç gösterisine dahil olup egosuna katılmak istiyorum... kaç aydır iletişim bile geçmiyor aramızda anlaşamazdık bazen ama duygular hat safhada olurdu benden bi şey beklediği kesin ben onun her durumuna bakıyorum ama o nispet yapar gibi benim durumlarıma bakmayı kesti yaptığı bi hareket var çünkü... Artık durum atmayı bıraktı ve cumartesi günü kabak gibi bi durum koydu "Aptal değilim ve olmayacağım merhametimden susuyorum sakın sınamayın"baba bi sözdü bu sizce bilerek mi yaptı ben mi onu sınıyor gibi gözüküyor muşum üstü kapalı bi gönderme var net? Acaba ne yapsam? Onun durumlarına baktıkça demek ki daha sinir oluyor

Eski sevgilimin durum sözleri bana gönderme mi, beni mi sınıyor sizce ne yapmalıyım?
Cevapla