Telefonda görüstügüm kisinin dogru kisi olup olmadigini nasil anlarim bulusmadan?

Bulusmak istemiyorum dogru kisi degilse cünkü bulustukdan sonra erkeklerin kadinlari kırmasi daha kolay oluyor veya tam terside olabilir ben onu kırmak istemem. Ortaada bi sorun var ama adini tam adlandiramiyorum normalde iyi anlasiyoruz ama biraz fazla ilgi beklentim cok oda umursamaz gibi bu durumda.. misal disari ciktigimda falan kiskanilmak cok merak edilmek falan istiyorum ama o konularda ilgisi biraz az gibi.

Telefonda görüstügüm kisinin dogru kisi olup olmadigini nasil anlarim bulusmadan?
Cevapla