Herkese merhaba;
Eğer birisi beni aramışsa ben de başka biriyle telefonda konuşuyorsam o kişinin aradığını görebilir miyim?
Eğer birisi beni aramışsa ben de başka biriyle telefonda konuşuyorsam o kişinin aradığını görebilir miyim?
gorursunde bu nasıl yapılıyor bılmıyorum benım telde var. ama bzaen arayanlar mesgule dusuyor.
Çağrı Aktarma Var. ya da Arama Aktarma. Onu Açmanız Durumunda Sorununuz Ortadan Kalkacaktır.
Evet arama bekletme ve ayarlarda
Cevap
5Cevap
Telefonun dam ses gelir ve o kişininarqdığıgörünür.
Ve o kişinin aradığı Görünür.
ayarlar=arama =arama bekletme açarak:=)
Arama bekletme servisini acarak
Var tabi olmaz mı telefonun modeline bağlı.
Telfon hangi model
Telefonun ayarla böl gir
Sende var mı bilmem ama erişe bilirliği tıklayınız
Maalesef o program yok özele gelsene başka bir yöntemi daha var
gorursun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar