1.5 sene önce hayatıma giren bir flört bir arkadaş olduğum kişi beni görünce sevgili olmak istediğini söylüyor ama olmuyor, patronum ve müdürüm de beni birbirlerinden kıskanıyor. Neden böyleler?

Çok yoruldum ya patronum ayri mudurum ayri hayatima 1 bucul swnw once dahil olan kisi ayri yordu. 1 bucuk sene once hayatima biri girmisti duygusal anlamda ve hayatima dahil olan ikinci kisiydi 26 yasindayim oda ayni dahil oldu keske olmasaydi evime yakin yerde calisiyor 1 hafta sevgili bile degil flort olduk aonra arkadas ama inisli ckisli oldu. Yolda beni gorunce yaziyir sevgili olmak istedigini soyluyor olmuyor. Beni begeniyor ama benimle bulusmuyor bile ama beni birakmiyorda. İşe geliyorum patronum kendi kendine tavira girmis oluyor mudurum patronumdan kiskaniyor degisik davraniyor. Ben kendi halimdeyim ya benden uzak olsunlar gune enerjik basliyorum onlardan sonra modum dusuyor tamamen
1.5 sene önce hayatıma giren bir flört bir arkadaş olduğum kişi beni görünce sevgili olmak istediğini söylüyor ama olmuyor, patronum ve müdürüm de beni birbirlerinden kıskanıyor. Neden böyleler?
Cevapla