Çok yoruldum ya patronum ayri mudurum ayri hayatima 1 bucul swnw once dahil olan kisi ayri yordu. 1 bucuk sene once hayatima biri girmisti duygusal anlamda ve hayatima dahil olan ikinci kisiydi 26 yasindayim oda ayni dahil oldu keske olmasaydi evime yakin yerde calisiyor 1 hafta sevgili bile degil flort olduk aonra arkadas ama inisli ckisli oldu. Yolda beni gorunce yaziyir sevgili olmak istedigini soyluyor olmuyor. Beni begeniyor ama benimle bulusmuyor bile ama beni birakmiyorda. İşe geliyorum patronum kendi kendine tavira girmis oluyor mudurum patronumdan kiskaniyor degisik davraniyor. Ben kendi halimdeyim ya benden uzak olsunlar gune enerjik basliyorum onlardan sonra modum dusuyor tamamen
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Sen hangi sinden hoslaniyorsun karar vermen lazim ikisi bir cok yorar seni psikolojik olarak karar verirsen iyi okur en azından sevdiğin bellidir
Ben sadece hayatima duygusal anlamda dahil olan kisiyi seviyorum onunla olmak istiyorum ama oda net degil belirsiz hayatimdan cikmiyor ama hayatinada almiyor
Hangisi o ve sen onu istiyorsan onun için mücadele etmen lazim aşkın için diğerine yüz verme kıskanır hatta aranızda bisey yar sanır yaklaşmaz sevdiğin kisi
Bu kisi evimin yakininda calisan kişi digerleri mudurum ve patronum ise benim çalıştığım yerde yani o apayri bunlar apayri ama her iki taraftanda bu sekilde muamele goruyorum yoruluyorum ben sadece evime yakin yerde calisan hayatima duygusal anlamda giren gren kisiyi istiyorum oda dengesiz ne istedigini bilmiyor
Onu elde etmeye çalış ozamn daha cok görmeye çalış sohbet etmeye çalış. neden ne istediğini belmiyor senin onu sevdiğini biliyor mu
Ever
Biliyor
Ne hayatimdan cikiyor ne geliyor
Karışık ilişki desene konustunuz mu. neden istemiyor sizi acaba
Yani soyle dediki bana kaldiracagim ama normal olmayan seyler var sende dedi
Uzun uzun mesaj atıp duruyormusum neden uzun uzun yaziyormusum bende dedim derdimj oyle anlatiyorum
Kaldiracagim derken ne demek istedi takip ediyor onu mu kadiracakmis t etsene detaylı anlat karışık senin is biraz
Sana iyi gelenler dursun daima etrafında gerisine müsade etme bir köşede kendi haline bırak.
Boğulursun kimse kurtaramaz
Asiri enerjik ve mutluyum ama bu insanlar beni asiri yordu ya 😔😔😔
Enerjimj cekiyorlar
Hayatima duygusal anlamda giren kisiyefe deger verdim calistigim ekmek yedigim yere ve insanlarada deger verdim ama onlar ben deger verdikce dengemi bozup durdular aglattilar yordular bunalima soktular tavirlari asiri yordu beni hepsinin. Duygusal anlamda hayatimda olan kisi net degil hayatindan cikmak istiyirum cikmiyor evime yakin yerde calisiyor gormezden geliyorum birden karsima cikiyor seviyormu sevmiyirmu bilmiyorum. Patronum ve mudurum neden oyle yapiyor onuda anlamiyorum yuz goz yapiyor bir iyi bin kotu davraniyor istifa ettim 6 7 kere onlara birakmadi. Ne yapmaya calistiklarini anlamiyorum
İnsanlara kendini teslim edersen eğer sonu aynıdır bitik olursun yani bitirirler seni.
Çok kalabalık bir çevrem var mesela ama bir o kadar da yanlızım gerek yok fazlasına asla.
Bir kaç gerçek dost herşeyi çözer
Zaten bende yalnizim ki kiz arkadasim bile 1 tane var bende kalabalik sevmem zatwn ama bu insanlarla omrum geciyor digeri evime yakin yerde calisiyor cikmiyor
Bende işimi seviyorum bazen evet bunaldım bir kaç istifa ettim kabul etmedi oturduk konuştuk çözdük olayı.
Sevgi aşk konusunda da bu cesur adamların işi bak sana gerçekten hayatına değer katacak iyi gelmeyen kim varsa çıkar at hayatından değer verme kimseye haddinden fazla ve yine haddinden fazla kimseyi düşünme değecek kişiler yok şu an kafanı kaldır bak ailene değer verirsin karşılıksızdır haricinde kimse değmez
Görmezden gelmelisin o evine yakın çalışanı da bence.
Hayat akıyor gidiyor ne olursa olsun bir kişiye odaklanıp geçirmem bu değerli vaktimi hak ederse ancak olur yoksa salarim gider
Ahhh işte ben oyle degilim cok sever kiymet verir sanarim onlarda oyle ama işte oyle degilmis
Nefretse nefret sevgiyse sevgi yeterki netlik olsun acabalarla doldurmasinlar kafami istiyorum
İşte bu temiz kalpli olmandan kaynaklı aslında özür dilerim ama biraz daha yaşın geçsin yediğin kazıkları düşünüp çekiyorsun kendini yorulup
Acaba dedirtti mi bitti acabaya bile yer yok bende.
Aşk cesur adamları kadınları sever korkaklarla sonu hep hüsran
Tek başına sirketin anasını bellemissin. Herkes birbirine düşmüş sayende
Ne dusmesi ya ne diyiyorsunuz
İyi yapmışlar burdanda belli egoist ve bencil birisin ondan
Nerden anladinizki yani nerden vardiniz bu konuya merak ettim. Ben hayatima duygusal anlamda giren kisiyefe deger verdim calistigim ekmek yedigim yere ve insanlarada deger verdim ama onlar ben deger verdikce insanlar a dengemi bozup durdular aglattilar yordular bunalima soktular tavirlari asiri yordu beni hepsinin. Duygusal anlamda hayatimda olan kisi net degil hayatindan cikmak istiyirum cikmiyor evime yakin yerde calisiyor gormezden geliyorum birden karsima cikiyor seviyormu sevmiyirmu bilmiyorum. Patronum ve mudurum neden oyle yapiyor onuda anlamiyorum yuz goz yapiyor bir iyi bin kotu davraniyor istifa ettim 6 7 kere onlara birakmadi. Ne yapmaya calistiklarini anlamiyorum
Konuya şurdan vardim buradan bir yardim bir düşunce yorum icin yardimda bulunmuşsun 15 kişi iyi ya da kötü cvp vermiş onlara bile yazmamışsin evet kişiliğin bu olmaya bilir ama buradan emin ol öyle görünuyordu. ama şu an cvp verdiğin için teşekkur ediyorum ve senden özür diliyorum
Olabilir bende bazen önyargı ile yaklasabiliyorum insanlara
Onemli degil
bu ne butun mahalle sana mi asik yani :)
Hayatima duygusal anlamda giren kisiyefe deger verdim calistigim ekmek yedigim yere ve insanlarada deger verdim ama onlar ben deger verdikce dengemi bozup durdular aglattilar yordular bunalima soktular tavirlari asiri yordu beni hepsinin. Duygusal anlamda hayatimda olan kisi net degil hayatindan cikmak istiyirum cikmiyor evime yakin yerde calisiyor gormezden geliyorum birden karsima cikiyor seviyormu sevmiyirmu bilmiyorum. Patronum ve mudurum neden oyle yapiyor onuda anlamiyorum yuz goz yapiyor bir iyi bin kotu davraniyor istifa ettim 6 7 kere onlara birakmadi. Ne yapmaya calistiklarini anlamiyorum
saf bir durusun ve tavrin var sanirim ve bu durumuda etrafin farkli algiliyor
Bilmiyorum ama acik acik digerinede hayatimdan cik diyiyorim ya da net ol diyiyorum olmuyor belirsizlik var işe geliyorum sbaha bakiyorum patronumun yuzu sirke satiyor bana karsi tavirli oluyor diyiyorim bir sorunmu var istemeden bir seymi yaptim kafanda kurma diyip ekstra azarliyor ama bana karsi yaptigi asikar anahtarini masaya carpiyor bana tripli konusuyor bana karsi yani bariz belli bu gibi durumlardan dolayi kac defa istifa etmek istedim birakmadilarda
sorgulama sen hayatini yasa :)
problem sen hepsinin ilgisini seviyorsun :)
Aksine bana uzak Allaha yakin olsunlar olmaz olsun ilgileride sevgileride nefretleride ne olduklari belli degil
iste burada samimi degilsin :)
neyse bol sans
Tip yok sende demekki
Tiple ne ilgisi varki aksine guzel buluyorlar ama mesele tip felan degil ki karakterimde de bir sey yok kendi halimdeyim uzak duruyorum herkese enazindan oyle yapmaya calisiyorum cok insan bilr yoktur hayatimda
Çok da uzak duramamissin sanırım
Kimden
Etrafından
Hepsi goturmenin peşinde sanırım
dengesizlere denk gelmişsin :D
Hemde nasıl ama erkekler kadinlar yer degismis kadinlar erkek erkekler kadin olmuş
😂😂
İlk yapman gereken şey işini değişitrmek
Cok denedim 6 7 kere istifa ettim kabul etmediler. Hayatimda da cok insan yoktur olanlarada deger veririm ve işte hep kafamda iyi yonlerini bulmaya ya da kafamda aklamaya calisirim
sen kendine yeni bir iş bul. ne demek kabul etmemeke. yarın gelemsen ne yaapcakalr
Herkese mavi boncuk mu dağıtıyorsun sen
Hayir zaten hayatima duygusal anlamda sadece ikinci kisi dahil olmustu.
Peki bunların snaa bu şekilde davranma sebebi nedir. Aşırı muhabbet sohbet halimi var
Aksine konusmam kimseyle
Konuskan biride degilim
Bunlar kaç yaşında. Sen ne süredir ordasin
Patron vr mudurum 35 34 yaslarinda 2 bucuk yil calisiyorum digeride evime yakin yerde calisan 26 yasinda benimle ayni yas onuda 1 bucum yil tanidim
Anladim. Peki herhangi biri ile bir yakınlık vs oldu mu
Hayir olmadı bu yasima kadar kimseyle olmadı
Anladim. Bunlar seni hedefe koymuş. Yani bazi işletmelerde kadın çalışanlara mudur patron yavvvvsamasi normal hale geldi. Burada senin tavrın önemli. Yoksa oranın objesi olursun
Patronum ve mudurume karsi mesafeliyim onlar zaten kotluk etmezle bana cunku beni taniyorlar sadece evime yakin yerde calisan kisiyi seviyorum ve istiyorum oda dengesiz ne istedufini bilmiyor net degil
Karman çorman ne bu böyle
Ya birde siz benim yasadigim o duygu durum degisikligini dusunun.
Kolay gelsin valla tüm gözler sende
29 olmaz mi
Olur
Peki
+40 sorun her konuda
Çevreni değiştir
Denedim birakmiyorlarda ve kolayda olmuyor
Hayatima duygusal anlamda giren kisiyefe deger verdim calistigim ekmek yedigim yere ve insanlarada deger verdim ama onlar ben deger verdikce dengemi bozup durdular aglattilar yordular bunalima soktular tavirlari asiri yordu beni hepsinin. Duygusal anlamda hayatimda olan kisi net degil hayatindan cikmak istiyirum cikmiyor evime yakin yerde calisiyor gormezden geliyorum birden karsima cikiyor seviyormu sevmiyirmu bilmiyorum. Patronum ve mudurum neden oyle yapiyor onuda anlamiyorum yuz goz yapiyor bir iyi bin kotu davraniyor istifa ettim 6 7 kere onlara birakmadi. Ne yapmaya calistiklarini anlamiyorum
Hepsinin çıkarı vardır. Bırak hepsini yoksa zarar göreceksin
Bırakmayi cok denedim hepsine acik acik sordum sorun ne diye digerinede acik acik benden beklentin ne diye sordum kafamda kuruyormusum
fb karsımısın
Aynen karsiyim düzen bozuldu zaten boyle aptal saptal seylerle
sen bılırsın