7 ay oldu sevgilimden ayrılalı, kimseyi sevemiyorum. Ben ne yapacağım?

7 ay oldu sevgilimden ayrılalı uzun soluklu bir ilişki değildi ama ondan sonra kimseyi istemedim hayatımda flört tarzı bi yola girdim ama olmadı istemedim ben onda takılı kaldım ne ileriye gidebiliyorum ne geriye

7 ay oldu sevgilimden ayrılalı, kimseyi sevemiyorum. Ben ne yapacağım?
Cevapla