Aşk İlişkileri Sabah uyandınız ve eski sevgilinizden "seni çok özledim" diye mesaj var? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Ne yaparsınız? Güncellemeler+1 yıl Duygusuzsunuz Sabah uyandınız ve eski sevgilinizden "seni çok özledim" diye mesaj var? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Eski Sevgili Soruları Beğen Paylaş Takip Et
tiryakinimtiryakin Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Senin yerinde ben de olsam, ben de beni özlerdim.. Çok özel bir durum değil, iyi günler derdim.. 😄 0 0 Yorumla
ZurafaninBiri Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Tekrar başa mı sariyoruz derdim içimden. Noktalamadık mı tamamen diye sorardım. 0 0 Yorumla
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl gelemez ben yolları açık bırakmam hiç bi zaman 0 0 Yorumla
Wolfalpha182 Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. eee tabi canım beni herkes özler diye yazardım. 0 0 Yorumla
befoderler Takip Et Master Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl Ex’ten next olmaz. Gidip az ötede özleyebilir. Eski sevgilim ise bir halt yemiştir. 0 2 Yorumla Kanalize +1 yıl Hadi ordan. Hepiniz aynısınız Yorumla befoderler +1 yıl Dilin yanmış belli ki yoğurdu üfleyerek yemek en doğal hakkın tabii. Yorumla
200x5 Takip Et Bilge Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 645 cevap paylaştı. güzel olur eve çağırırım hemen 0 0 Yorumla
Hello-o_o-o Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Allah belani vermemişmi hala derim. 0 1 Yorumla Kanalize +1 yıl 😁😁😁 Yorumla
öğrenimelemanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı. Bu sabah benzeri başıma geldi 0 0 Yorumla
PePeCbCb Takip Et Bilge Yaş: 39 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 635 cevap paylaştı. Yok sayarım 🎈 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Senin yerinde ben de olsam, ben de beni özlerdim.. Çok özel bir durum değil, iyi günler derdim.. 😄
Tekrar başa mı sariyoruz derdim içimden. Noktalamadık mı tamamen diye sorardım.
gelemez ben yolları açık bırakmam hiç bi zaman
eee tabi canım beni herkes özler diye yazardım.
Ex’ten next olmaz. Gidip az ötede özleyebilir. Eski sevgilim ise bir halt yemiştir.
Hadi ordan. Hepiniz aynısınız
Dilin yanmış belli ki yoğurdu üfleyerek yemek en doğal hakkın tabii.
Ee napim derdim
Nerde o günlerrr
güzel olur eve çağırırım hemen
Allah belani vermemişmi hala derim.
😁😁😁
Bu sabah benzeri başıma geldi
Bir önemi olmaz
Ama ben seni özlemedim derim
Yok sayarım 🎈
Günaydın der geçerim