Arkadaşlar bu durumda ne yapmalıyım gerçekten empati yapın ne yapacağımı bilemiyorum?

Evliyim eşime çok aşık biriyim seviyorum nefesi, kokusu, bir an birşeye üzülmesi içimi parçalıyor evliliğimiz gayet güzel 2 yıldır evliyiz. İş yerinden bir arkadaşı var çok ilgimi çekiyor yani o kızdan hoşlanıyorum sanki yani ciddi bir dişil enejisi var acaba ondan mı bilemiyorum daha doğrısu beni cezbediyor kız nasıl desem çok ateşli geliyor bana sanki onada ilgi duyuyorum. Daha doğrusu bu durumdan utanıyorum hem eşimi hem onu seviyorum ben aşık oldum sizce ne yapmalıyom bilmiyorum🥹

Arkadaşlar bu durumda ne yapmalıyım gerçekten empati yapın ne yapacağımı bilemiyorum?
Cevapla